نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷

نسخه بازسازی بازی Breakout برای کنسول Intellivision Amico معرفی شد

نسخه بازسازی شده بازی Breakout از جمله بازی‌های حین عرضه کنسول Intellivision Amico در سال آینده خواهد بود.

در حالی که Intellivision Entertainment تاکنون اطلاعات زیادی از بازی‌هایی که برای کنسول‌های جدید Amico در نظر گرفته منتشر نکرده بود، کم کم نام‌های بیشتری از این لیست مشخص می‌شوند. Intellivision تاکنون یک بار در جشن چهل سالگی خود، دموی نسخه واقعیت افزوده و بازسازی شده‌ی بازی Moon Patrol: The Milky Way Chronicles را معرفی کرده و این بار نام Breakout به عنوان یکی دیگر از بازی‌های حین عرضه‌ی کنسول Amico اعلام شده است.

نسخه بازسازی شده‌ی بازی کلاسیک Atari هسته مرکزی مشابهی با بازی اورجینال خود دارد اما تغییرات قابل توجهی در آن اعمال شده است. نسخه Amico بازی Breakout بعد از مدت کوتاهی از حالت افقی به حالت سنتی خود در بازی Pong گردش می‌کند. در ویدیوی گیم پلی این بازی که به‌تازگی منتشر شد، بازیکنی را مشاهده می‌کنیم که در زمان محدود و ۴ دقیقه‌ای تعیین شده، مشغول تکمیل کردن بازی است. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت Intellivision Entertainment درباره اینکه آیا مراحل این بازی بیش از همین یک مورد خواهد بود یا خیر، اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما حالت‌های Co-op و Versus برای این بازی تأیید شده است. ضمن اینکه این بازی از یک سیستم چندنفره آفلاین نیز برخوردار خواهد بود. نحوه کنترل این نسخه از بازی Breakout نیز جزء اطلاعاتی است که با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. بازیکنان باید با استفاده از صفحه‌ی لمسی کنترلر کنسول، راکت را کنترل کنند و با سنسورهای حرکتی آن هدفگیری کنند و نهایتاً به توپ ضربه بزنند. ظاهراً در ویدیوی منتشر شده نیز از همین روش برای کنترل بازی استفاده شده است. این رویه، روش عملی و قابل انجامی به نظر می‌رسد اما امیدواریم که این بازی امکان استفاده از جهت‌نما و کلیدهای خود سیستم را نیز داشته باشد.

نسخه‌ی جدید بازی Breakout همزمان با کنسول‌های Intellivision Amico منتشر خواهد شد. زمان عرضه‌ی این دستگاه، ۱۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ (۱۹ مهر ۹۹) تعیین شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده