// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱

بازی SkateBird در اواخر ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی SkateBird به شما اجازه می‌دهد مانند سری Tony Hawk Pro Skater اما به عنوان یک پرنده، به اسکیت‌سواری بپردازید. این بازی در اواخر ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

امشب نینتندو در نمایش بازی‌های مستقل خود اعلام کرد که بازی SkateBird در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به نینتندو سوییچ خواهد آمد و در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این بازی از سری بازی‌های Tony Hawk Pro Skater الهام گرفته است و در آن بازیکنان به عنوان یک پرنده بازی خواهند کرد؛ در حالی که در سری تونی هاوک بازیکنان کنترل یک جوان اسکیت‌سوار را بر عهده داشتند.

SkateBird برای پی سی نیز در سال آینده منتشر خواهد شد. این اولین نسخه کنسولی معرفی شده برای این بازی است. استودیوی گلس باتم گیمینگ (Glass Bottom Gaming) در حال ساخت این اثر است؛ استودویی که پیش از این ساخت بازی اول شخصی در سبک روگ لایت با نام Spartan Fist را در کارنامه خود بر جای گذاشته است. لازم به ذکر است که پیش از این، بازی SkateBird در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا از اسکیت‌سواری در بازی‌ها لذت می‌برید؟ این اثر را روی چه پلتفرمی تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده