// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Dauntless در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت

در جریان رویداد Indie World شرکت نینتندو، اعلام شد که بازی Dauntless هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس کاربران نیتندو سوییچ قرار گرفته است.

در ساعت ۹:۳۰ امشب، شرکت نینتندو رویدادی را به نام Indie World برگزار کرد که در جریان آن بازی‌های مستقل مختلفی برای نینتندو سوییچ معرفی شدند. دراین‌میان جدا از بازی‌های مستقل، نینتندو بازی Dauntless را هم برای نینتندو سوییچ به‌نمایش گذاشت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند بازی Dauntless را به‌صورت رایگان برای نینتندو سوییچ دانلود کنند و از تجربه‌ی آن در کنار دوستان خود لذت ببرند. Dauntless توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) ساخته و منتشر شده است. در جریان این بازی بازیکنان می‌توانند درکنار سه دوست دیگر خود پا به جهان بازی بگذارند و به شکار هیولاهای مختلف بروند. همچنین برای تنوع بخشیدن به بازی، تیم سازنده آیتم‌های تزئینی مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته است.

موردی که Dauntless را ارزشمند می‌کند، وجود کراس‌پلی برای بازی است. ازاین‌رو کاربران نیتندو سوییچ می‌توانند در کنار دوستان خود روی سایر پلتفرم‌ها، دانتلس را تجربه کنند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از نسخه نینتندو سوییچ Dauntless را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده