نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

نسخه جدیدی از فیلم آشغال‌های دوست داشتنی به جشنواره فجر معرفی شد

محسن امیر یوسفی نسخه تازه‌ای از فیلم سینمایی «آشغال های دوست داشتنی» را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی یکی از فیلم‌های پرحاشیه و پر سر و صدای چند سال اخیر سینمای ایران است؛ فیلمی که سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان در سال جاری به اکران عمومی رسید. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، محسن امیریوسفی نسخه‌ تازه‌ای از فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرده است. این فیلم با نام «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» به جشنواره معرفی شده است. نسخه جدید «آشغال‌های دوست داشتنی» گویا ۵۵ دقیقه با نسخه‌ای که اکران شده است، متفاوت خواهد بود. محسن امیریوسفی اخیرا در مصاحبه‌ای با ایسنا این خبر را تایید کرده است و از تلاش برای ساخت فیلمی در آينده‌ی نزدیک نیز خبر داده است. امیریوسفی در باب تفاوت فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» با «آشغال‌های دوست داشتنی» به قرار زیر صحبت کرده است:

فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» ۵۵ دقیقه با نسخه اکران شده تفاوت دارد. این تفاوت شامل پانزده دقیقه سکانس‌های اضافه شده و حدود چهل دقیقه پلان‌های جایگزین شده با نسخه اکران شده است که جداگانه فیلمبرداری شد. البته فیلمنامه «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» دقیقا منطبق بر پروانه ساخت فیلم اولیه است و از نظر متن قانونی مشکلی برای ساخت و تولید نداشته است.

آشغال های دوست داشتنی

وی در ادامه درباره تلاش هفتم خود برای نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر و منحصربه‌فرد بودن ثبت‌نام یک فیلم اکران شده در جشنواره، چنین گفت:

قبول دارم که در تاریخ سی و هشت ساله جشنواره فیلم فجر این اتفاق بی‌سابقه‌ای است ولی عجیب‌تر این است که نسخه قبلی هم شش بار در جشنواره ثبت نام کرد ولی حتی به هیئت انتخاب نشان داده نشد! و قرار بود با اکرانش همه چیز کُن فیکون شود ولی نه تنها اتفاقی نیفتاد که با استقبال مردم با هر سلیقه فکری روبه‌رو شد؛ آن هم در بدترین فصل اکران بدون سینماهای حوزه هنری و بدون تبلیغات تلویزیونی!

فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیر یوسفی ساخته شده است. از بازیگران این فیلم ایرانی می‌توان به شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده