// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

مجموعه MLB The Show برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد

قرار است مجموعه MLB The Show که در حال حاضر انحصاری پلی استیشن است، در سال ۲۰۲۱ برای تعدادی پلتفرم جدید عرضه شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های شرکت سونی و استودیو San Diego این شرکت، مشخص شده است که مجموعه MLB The Show یا همان Major League Baseball قرار است از سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه و از حالت انحصاری پلی‌استیشن خارج شود. از جمله‌ی سایر تصمیم‌های شرکت Sony می‌توان به ادامه یافتن ساخت بازی‌های این مجموعه اشاره کرد. اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد پلتفرم‌هایی که قرار است میزبان این مجموعه باشند منتشر نشده است،‌ اما گفته شده است که آغاز این روند از سال ۲۰۲۱ خواهد بود و قرار است به‌مرور زمان کامل‌تر شود.

MLB The Show 18

حتی اگر شما طرفدار بازی‌های ورزشی نیز نباشید، باید بدانید که این خبر و تصمیم یک حرکت و جهش بزرگ محسوب می‌شود. در حال حاضر تنها بازی شبیه‌ساز ورزش بسیبال که می‌توان از همه نظر روی آن حساب کرد، مجموعه‌ی Major League Baseball است که تنها توسط دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن قابل دسترسی است. سایر علاقه‌مندان به این دست بازی‌ها که روی پلتفرم‌های دیگر مانند پی سی، ایکس‌باکس و حتی سوییچ بازی‌ می‌کنند، به‌ناچار باید سراغ آثار کمترشناخته‌شده بروند. به‌عنوان مثال دارندگان کنسول ایکس باکس وان از سال ۲۰۱۳ که بازی MLB 2K13 منتشر شد، دیگر شاهد بازی خوبی در زمینه ورزش بیسبال نبوده‌اند. جالب است بدانید که اگرچه هنوز نام پلتفرم‌هایی که قرار است پذیرای این سری باشند مشخص نشده است، اما فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، از این خبر ابراز خشنودی کرده است:

خیلی خوب است که می‌بینم قرار است این مجموعه برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود.

قطعا در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این تصمیم خوب شرکت سونی منتشر خواهد شد و باعث خوشحالی افراد بیشتری که علاقه‌مند تجربه این سری هستند می‌شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این مجموعه، بازی MLB The Show 20 قرار است در ماه مارس سال ۲۰۲۰ (اواسط اسفند ماه به‌بعد) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا سایر شرکت‌ها و سایر بازی‌ها نیز ممکن است از این قاعده پیروی کنند؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده