// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

رویداد سالانه Winter Wonderland بازی Overwatch امروز آغاز می‌شود

امروز رویداد سالانه Winter Wonderland بازی Overwatch در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران تا تاریخ ۱۲ دی ماه می‌توانند این رویداد را تجربه کنند.

رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای داخل بازی در میان بازی‌های ویدیویی دانست که به‌صورت سالانه در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این رویداد حالت‌‌های جدید برای تجربه به‌همراه اسکین و آیتم‌های تزئینی جدیدی در دسترس کاربران اورواچ قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر اورواچ با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرده است که رویداد Winter Wonderland سال جاری، از امروز در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. همچنین این رویداد تا تاریخ ۱۲ دی ماه (دو ژانویه) در دسترس خواهد بود. محتویات دقیق این رویداد از سوی بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، اعلام نشده است. بااین‌حال در تیزر منتشر شده، شاهد کاراکتر سیگما هستیم که در ظاهر جدیدی به نام Rime Sigma قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد این ظاهر جدید سیگما مربوط به حالت Winter Wonderland امسال باشد. همچنین از سایر حالت‌های همیشگی Winter Wonderland هم می‌توان‌به حالت‌های Yeti Hunter و Mei’s Snowball Offensive اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده