// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵

نینتندو امشب رویدادی با محوریت بازی های مستقل برگزار خواهد کرد

حساب توییتر نینتندو آمریکا اعلام کرده است که رویداد Indie World با محوریت معرفی بازی‌های مستقل، ساعت ۹:۳۰ امشب ۱۹ آذر ماه پخش می‌شود.

روزهای آخر آذر ماه را می‌توان روزهای بزرگی برای گیمرها دانست. در انتهای این هفته شاهد برگزاری رویداد The Game Awards 2019 و مشخص شدن بهترین بازی سال از میان ۶ نامزد هستیم که هرکدام از آن‌ها تجربیات بسیار خوبی را در اختیار هواداران خود قرار داده‌اند. این در حالی است که امروز عصر، آخرین قسمت از برنامه State of Play در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود. 

جدا از این موارد، مشخص شده است که نینتندو هم یک رویداد را برای هواداران بازی‌های مستقل درنظر گرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری نینتندو آمریکا در توییتر اعلام کرده است که امشب ساعت ۹:۳۰ به‌وقت ایران رویداد Indie World پخش می‌شود که روی بازی‌های مستقل تمرکز دارد. ازاین‌رو کاربران نینتندو سوییچ در مدت زمان ۲۰ دقیقه می‌توانند بازی‌های مستقل جدیدی را که برای این کنسول معرفی می‌شوند، مشاهده کنند.

هنوز مشخص نشده که چه بازی‌هایی را در این رویداد مشاهده خواهیم کرد. نکته جالب رویداد Indie World این است که تنها چند ساعت پس از قسمت چهارم State of Play پخش می‌شود. نظر شما کاربران زومجی و نینتندو سوییچ دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده