// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۷

رجی فیس ام در مراسم The Game Awards 2019 حضور خواهد داشت

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک تصویر از رجی فیس ام، اعلام کرده که وی در رویداد The Game Awards 2019 حضور خواهد داشت. 

یکی از اخبار غافلگیر کننده و ناراحت کننده در سال ۲۰۱۹، این بود که رجی فیس ام، مدیرعامل سابق شعبه آمریکا نینتندو، خود را باز نشسته کرد. این در حالی است که در جریان رویداد The Game Awards 2019، شاهد حضور او خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی، تهیه کننده و مجری رویداد جوایز بازی 2019، در توییتر خود با انتشار یک تصویر از رجی فیس ام اعلام کرده است که شاهد حضور او به‌عنوان یک معرفی کننده خواهیم بود. این اولین بار نیست که رجی فیس ام به‌عنوان یک معرفی کننده در The Game Awards حضور پیدا می‌کند. در سال ۲۰۱۶، وی برای به‌نمایش گذاشتن تریلر جدیدی از The Legend of Zelda: Breath of the Wild روی صحنه آمد و همچنین در سال ۲۰۱۷ هم بازی Bayonetta 3 را با انتشار یک تیزر معرفی کرد.

متاسفانه مشخص نشده است که رجی فیس ام قصد دارد معرف چه چیزی در The Game Awards 2019 باشد. بااین‌حال باید تا روز جمعه ۵ صبح به‌وقت ایران منتظر بمانیم و ببینیم که جف کیلی چه موردی را برای کاربران تدارک دیده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

رجی فیس ام


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده