// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸

معرفی بازی Jump and Shoot؛ تیراندازی نمایشی

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ اکشن و شوتر به نام Jump and Shoot رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

تعداد زیادی از بازیکنان در پلتفرم موبایل به بازی‌هایی آفلاین و با کنترل‌های ساده علاقه‌مندند که می‌توان آنها را در هر زمان و مکانی به سادگی تجربه کرد. در جدیدترین مقاله از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل، به معرفی یک بازی آفلاین جذاب از استودیوی Gameguru می‌پردازیم که می‌توان با تجربه کردن مراحل هیجان‌انگیز آن برای مدتی سرگرم شد. بازی Jump and Shoot به صورت رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است و بازیکنان می‌توانند این بازی را با حجم حدودی ۲۷۰ مگابایت تجربه کنند. به علت رایگان بودن بازی، شاهد حضور تبلیغات ویدیویی و خریدهای درون برنامه‌ای در این بازی اندروید هستیم که بازیکنان می‌توانند با قطع کردن اتصال اینترنت خود یا پرداخت ۴.۹۹ دلار به تجربه‌ی بدون مزاحم و تبلیغ از بازی Jump and Shoot بپردازند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Jump and Shoot
Jump and Shoot
Jump and Shoot

بازی آیفون Jump And Shoot یک بازی اکشن و شوتر است که به دلایل نامعلومی در اپ‌استور و گوگل‌پلی در دسته بازی‌های پازلی قرار گرفته است. بازیکنان در این بازی کنترل یک شخصیت را برعهده دارند که باید با تیراندازی به سمت دشمنان خود، آنها را از بین ببرد تا بتواند از آن منطقه فرار کند. این بازی دارای تعداد بسیار زیادی مرحله است که بسیاری از آنها دارای چندین بخش هستند و بازیکنان باید در هر بخش به طور کامل دشمنان را بکشند؛ زیرا در غیر این صورت، دشمنان باقیمانده از پشت به سمت کاراکتر اصلی شکیک خواهند کرد و او را خواهند کشت. بازی Jump And Shoot اصلا بازی سختی محسوب نمی‌شود و بیشتر گیم پلی بازی بر اساس دقت و سرعت عمل بازیکنان ساخته شده است. در هر بخش، پس از پرش شخصیت به فضای باز و خروج از کاور، یک خط مسیر نشانه گیری شخصیت بازی را نشان می‌دهد که بازیکنان باید با انتخاب محل درست با لمس کردن صفحه در زمان مناسب، دشمنان را از بین ببرند.

Jump And Shoot یک بازی مفرح و ساده برای سرگرم شدن است که ایده‌ی آن، تیراندازی در حین انجام حرکات نمایشی جذاب است

بازی Jump And Shoot دارای کنترل‌های بسیار آسانی است و بازیکنان می‌توانند آن را با یک دست و به صورت عمودی تجربه کنند. بازی از لحاظ تجربه‌ی بصری عملکرد نسبتا خوبی دارد و انیمیشن‌های بازی از جذابیت بالایی برخوردار هستند. طراحی مراحل بازی شاید بعد از مدتی برای بازیکنان تکراری شود اما به طور کلی سازندگان سعی داشته‌اند تا بازی حالتی تصادفی و غیر خطی به خود بگیرد و بازیکنان در هر مرحله با روشی خاص و شلیک به نقاط مختلف، مراحل را پشت سر بگذارند. شخصیت تحت کنترل بازیکنان و سلاح‌های در اختیار این شخصیت نیز قابل شخصی سازی و ارتقا دادن هستند که کمی به روند یکنواختی و ساده‌ی بازی تنوع می‌بخشد. مراحل و محیط‌ها و شخصیت‌ها بازی از تنوع خوبی برخوردارند و سازندگان در استودیوی Gameguru در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند.

Jump and Shoot
Jump and Shoot
Jump and Shoot

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که به دنبال یک بازی آفلاین ساده و بی دردسر می‌گردید تا بتوانید با آن مدتی گذران وقت کنید و سرگرم شوید، Jump And Shoot یک بازی مناسب و جدید است که شاید خشونت موجود در بازی و حرکات نمایشی و پارکور انجام شده توسط شخصیت اصلی بازی، کمی برای شما راضی کنننده و جذاب باشد.

دانلود بازی Jump and Shoot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده