نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بازی موبایل جدید سازندگان Cut the Rope با نام Om Nom: Merge منتشر شد

بازی موبایل Om Nom: Merge اثری معمایی از سازندگان بازی Cut the Rope است که کاربران اندروید از حالا می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که استودیوی زپ‌تو‌لب (ZeptoLab)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Cut the Rope، باری دیگر با یک بازی معمایی کاملاً تازه با نام Om Nom: Merge بازگشته است. کاراکترهای بازی Cut the Rope در این بازی نیز حضور دارند و بازیکنان باید با خوردن میوه‌ها به کاراکتر اصلی بازی برای نجات جنگل کمک کنند.

در این بازی جنگل به‌خاطر فراوانی میوه‌ها درحال نابودی است؛ بنابراین بازیکنان باید با خوردن میوه‌ها تلاش کنند تا سلامتی را به جنگل بازگردانند. بااین‌حال شما به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید و درست در این زمان گیم‌پلی بازی خودش را نشان می‌دهد. بازیکنان در این اثر معمایی باید Nommieها را به‌منظور خلق موجودات کافی برای خوردن میوه‌های باقیمانده با هم ادغام کنند.

تعداد زیادی Nommie در بازی وجود دارد که در محیط‌های سرگرم‌کننده می‌توان به خلق و اکتشاف آن‌ها اقدام کرد. برای تجربه‌ی این بازی تنها کافی است به گوگل پلی مراجعه کنید و پس از دانلود به تجربه آن بپردازید. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی Om Nom: Merge را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود درباره‌ی این خبر و تجربه‌ی خود از بازی را با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DroidGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده