نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

اشاره کپکام به Resident Evil 3 در تصویر مربوط‌به حراج استیم

کمپانی کپکام تصویر جدیدی را به‌منظور اطلاع‌رسانی حراج بازی‌های رزیدنت ایول در استیم منتشر کرده است که ظاهراً به معرفی نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 اشاره دارد.

درحال‌حاضر بازی‌های مجموعه‌ی محبوب Resident Evil با تخفیف در استیم به فروش می‌رسند و کمپانی کپکام (Capcom) نیز با انتشار تصویری در فیسبوک از این حراج بزرگ خبر داده است. این تصویر قهرمانان و آنتاگونیست‌های آخرین بازی‌های مجموعه‌ی رزیدنت ایول موجود در استیم را به نمایش در می‌آورد؛ بازی‌هایی نظیر Resident Evil Remaster ،Resident Evil 0 Remaster و Resident Evil 2 Remake.

Resident Evil

در این تصویر به‌وضوح شاهد دو کاراکتر از یک بازی که در استیم یا به عبارت بهتر در هیچ‌کجا در دسترس نیست، هستیم. درست در مرکز تصویر کاراکتر جیل ولنتاین از بازی Resident Evil 3 و در بالای تصویر، بدترین کابوس این کاراکتر یعنی Nemesis در مقابل کاراکتر Mr. X قابل مشاهده است.

ما درحال‌حاضر می‌دانیم که کپکام بازی معرفی‌نشده‌ای دارد که در ماه دسامبر در رویداد Jump Fiesta قابل بازی خواهد بود و احتمالاً در همین رویداد رسماً شاهد معرفی نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 باشیم. به‌هرشکل، به‌نظر می‌رسد که تصویر تازه به معرفی این بازی اشاره دارد و باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. رویداد Jump Fiesta امسال در بازه‌ی زمانی ۳۰ آذر تا ۱ دی (۲۱ تا ۲۲ دسامبر) برگزار خواهد شد.


منبع DSOG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده