// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل N.E.O؛ لذت خوب شکار

N.E.O یک بازی موبایل اکشن با دوربین ایزومتریک است که بازیکنان را در نقش کاراکتری به نام آیزاک قرار می‌دهد که برای فرار و زنده‌ماندن تلاش می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی اکشن با طراحی بصری بالا رفته‌ایم که می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون N.E.O، ساخته استودیو Black Beard Design،‌یک بازی اکشن با دوربین ایزومتریک است که بازیکنان برای تجربه آن باید به اینترنت متصل باشند، اما محتوای کاملا تک‌ نفره و داستان محوری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. داستان بازی آیفون و اندروید N.E.O روایت‌گر آیزاک و چوبی، همراه آیزاک، است که در یکی از مأموریت‌های خود، در سیاره‌ای ناشناخته که به زمین قرمز معروف است، مورد حمله قرار می‌گیرد و سفینه خود را از دست می‌دهد. بازیکن باید با انجام مراحل مختلف، علت حجوم هیولاها به زمین قرمز را متوجه و آن‌ها را از بین ببرد.

N.E.O

با شروع بازی موبایل N.E.O، یک بخش تمرینی بسیار کوتاه برای بازیکن درنظر گرفته شده است که در جریان آن نحوه‌ی انجام بازی و استفاده از مکانیسم‌های مبارزه‌ای را یاد می‌گیرید. البته اولین مرحله از بازی هم صرفا برای یادگیری بازیکن طراحی شده است. ساختار گیم‌پلی بدین صورت است که شما با ضربه‌زدن روی نقاط مختلفی از صفحه‌نمایش و محیط، بازی، آیزاک را هدایت خواهید کرد. همچنین در سمت چپ و بالای صفحه‌نمایش هم تعدادی مهارت برای شما درنظر گرفته شده است که در طول نبرد می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سیستم مبارزاتی هم بدین صورت است که با دیدن دشمنان، باید روی آن‌ها ضربه‌بزنید تا آیزاک ازطریق کمان خود آن‌ها را از بین ببرد. البته تیم سازنده از یک حالت خودکار هم برای مبارزات استفاده کرده است. ازاین‌رو با فعال کردن این حالت، هوش مصنوعی مبارزات بازی را انجام می‌دهد. بااین‌حال این شما هستید که آیزاک را هدایت کرده و در موقعیت مناسب برای حمله کردن قرار می‌دهید. جدا از این موارد، ویژگی جاخالی دادن هم برای بازیکن طراحی شده است. نحوه ی جاخالی دادن هم بدین صورت است که باید در جهت مد نظر خود، دوبار روی صفحه‌نمایش ضربه وارد کنید. دراین‌میان یک چالش بسیار بزرگ برای شما وجود دارد و آن‌هم محدودیت در استفاده از مهارت‌ها و جاخالی دادن است. زمانی‌که جاخالی می‌دهید، متوجه می‌شوید که یکی از خانه‌های انرژی شما خالی می‌شود. 

انتخاب سلاح‌های جدیدتر و متنوع‌تر سبب می‌شود تا قدرت بیشتری را کسب کنید

بااینکه این نوار سریعا پر می‌شود و در مراحل ابتدایی اهمیت آن را متوجه نمی‌شوید، اما با پیشروی در بازی و رسیدن به اواسط داستان، وارد مراحلی می‌شوید که دشمنان متعددی به شما حمله می‌کنند. ازطرفی اگر مدیریت درستی روی این نوار و استفاده از مهارت‌ها نداشته باشید، سریعا خالی می‌شود و پر شدن آن کمی زمان‌بر می‌شود. از نظر بصری، بازی اندروید و آیفون N.E.O را می‌توان جزو بازی‌های با کیفیت موبایل دانست که حتی تنظیمات گرافیکی مخصوص‌به خود را دارد. ازاین‌رو بازیکنان باتوجه‌به سخت‌افزار گوشی موبایل یا تبلت خود، می‌توانند تنظیمات گرافیکی را شخصی‌سازی کنند. دراین‌میان اشاره کنم که سیستم‌عامل گوشی یا تبلت اندرویدی شما حداقل باید اندروید 8 باشد. این درحالی است که کاربران iOS باید حتما دستگاه خود را به iOS 11 آپدیت کرده باشند. طراحی باس‌ها و مراحل بازی هم به‌گونه‌ای است که حسابی سرگرم می‌شوید و تنوع بالایی دارند. جدا از تمامی موارد ذکر شده، بازی آيفون و اندروید N.E.O یک بخش شخصی‌سازی هم دارد که می‌توانید لباس جنگی و سلاح‌های قوی‌تری را که کسب کرده‌اید، برای خود انتخاب کنید. 

N.E.O

در انتها بد نیست به نبود پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها برای بازی موبایل N.E.O اشاره کرد؛ طوری که با خیال راحت می‌توانید داستان بازی را تجربه و از گیم‌پلی N.E.O لذت ببرید. اگر به‌دنبال یک بازی داستان محور با گیم‌پلی درگیر کننده و هیجان انگیز هستید که بتواند از نظر بصری هم یک تجربه‌ی عالی را ارائه دهد، N.E.O بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر N.E.O را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی N.E.O

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده