نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

تغییراتی در ترکیب تیم BOOM Esports رشته Dota 2 ایجاد شد

ترکیب تیم BOOM Esports پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی دومین ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 دستخوش تغییراتی شد.

مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 در نقطه‌ی اوج خود قرار دارد و هر یک از مناطق در حال انتخاب نمایندگان خود برای مسابقات آتی هستند. منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا یکی از این مناطق است که رقابت نفس‌گیری بین تیم‌های آن جریان دارد. به جز TNC Predator و Fnatic، تیم‌های قدرتمند دیگری در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا حضور دارند که قطعاً تیم BOOM Esports را می‌توان یکی از آن‌ها دانست و بازی‌های تماشایی این تیم در فصل گذشته مصداق بارز این ادعا است. بااین‌حال، در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم BOOM Esports باید بدون یکی از بازیکنان خود در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات Lepizing Major شرکت کند.

ظاهراً نام محمد “inYourdreaM” ریزکی به فهرست بازیکنان غیرفعال تیم اضافه شده است؛ زیرا به استراحت احتیاج دارد. براین‌اساس، برزیو “Hyde” آدی پوترا جای خالی این بازیکن را پر می‌کند و تیم BOOM Esports را برای راه‌یابی به رویداد میجور آتی یاری خواهد کرد. آدی پوترا بازیکن برجسته و بزرگی است که پیش‌ازاین برای دو تیم اندونزیایی بازی می‌کرد. تغییری در پست Hyde ایجاد نخواهد شد و این بدان معنا است که این بازیکن در نقش ساپورتر به کارش ادامه خواهد داد. درحال‌حاضر رندی “Dreamocel” ساپوئترا، رافلی “Mikoto” فتحور رحمان، سایفول “Fbz” ایلمان، برزیو “Hyde” آدی پوترا و آلفی “Khezcute” نلفیانا بازیکنان تیم BOOM Esports را تشکیل می‌دهند.

BOOM Esports

ما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که تغییرات اخیر BOOM Esports روی عملکرد آن‌ها تاثیر منفی نداشته باشد. به‌هرشکل، آن‌ها زمان زیادی برای مرور استراتژی‌ها نداشتند و باید ببینیم که آیا می‌توانند جواز حضور در مسابقات دارای امتیاز Dota Pro Circuit آتی را به دست آورند یا این تغییرات کار دست آن‌ها خواهد داد. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده