// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

والپیپرهای جدید Final Fantasy VII Remake برای موبایل و دسکتاپ منتشر شد

اسکوئر انیکس دو تصویر پس زمینه زیبا از شخصیت Cloud Strife در بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده است که برای موبایل و کامپیوتر است.

چه جزو کسانی باشید که به بازی‌های ژاپنی سبک نقش آفرینی علاقه‌مند باشید چه نه، باید بدانید که شخصیت قهرمان Cloud Strife از بازی Final Fantasy VII Remake یکی از معروف‌ و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی و خصوصا در سبک یاد شده است. طرفداران این شخصیت، او را با شمشیر قدرتمندش می‌شناسند که می‌تواند هر دشمنی را از پای درآورد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Square Enix دو تصویر پس زمینه از این شخصیت منتشر کرده است که می‌تواند برای طرفداران بسیار خوشحال‌کننده باشد و همچنین برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار با بازی Final Fantasy VII Remake وارد دنیای فانتزی این مجموعه شوند، شروع خوبی باشد. نسخه کامپیوتر این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید:

بازی Final Fantasy VII Remake

در آینده نیز باید منتظر تصاویر پس زمینه از سایر شخصیت‌های بازی مانند Barret Wallace ،Tifa Lockhart و Aerith Gainsborough باشیم. مجموعه Final Fantasy را تمامی طرفداران به‌عنوان مجموعه‌ای می‌شناسند که سراسر لذت و هیجان است و می‌تواند ساعت‌ها گیم‌پلی جذاب را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. تاکنون و با توجه به اطلاعاتی که از Final Fantasy VII Remake منتشر شده است، این بازی نیز از قاعده مذکور مستثنی نیست. تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake برابر است با سوم ماه مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۸) که قرار است به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود. نسخه موبایل تصویر پس زمینه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید:

بازی Final Fantasy VII Remake


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده