نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts 3 احتمالا ماه جاری منتشر می‌شود

گویا به‌زودی همزمان با عرضه بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts 3، یک آپدیت نیز برای اضافه شدن قابلیت‌هایی چون Photo Mode برای بازی منتشر می‌شود.

اگر از طرفداران آثار نقش‌ آفرینی و مخصوصا دنیای جذاب دیزنی باشید، احتمالا مجموعه پرطرفدار Kingdom Hearts را تجربه کرده‌اید. مجموعه‌ای که تا امروز بالغ‌بر دوازده اثر از آن به دست علاقه‌مندان رسیده است. استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) در این سال‌ها همواره تلاش کرده در هر نسخه، سبک‌های تازه‌ای نیز به بازی اضافه کند؛ اما طرفداران همواره این مجموعه را با سبک نقش آفرینی و هک اند اسلش می‌شناسند. باتوجه به اینکه رفته رفته به یک سالگی عرضه بازی Kingdom Hearts 3 نزدیک می‌شویم، روز گذشته کنسرتی تحت عنوان The Kingdom Hearts Orchestra -World of Tres در کشور ژاپن برای طرفداران بازی برگزار شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، طبق اطلاعات منتشر شده از جانب افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند، حین اجرای کنسرت، جزییات جدیدی از بسته الحاقی ReMind بازی نیز اعلام شده است. به‌نظر می‌رسد به زودی شاهد انتشار تریلر جدیدی از ReMind باشیم که به احتمال زیاد به فاصله کمی پس از آن این بسته الحاقی رسما در دسترس قرار خواهد گرفت.

از دیگر اطلاعات تازه‌ای که روز گذشته عوامل برگزاری مراسم در اختیار حضار قرار دادند، از انتشار آپدیت جدیدی برای بازی Kingdom Hearts 3 خبر می‌داد. این محتوا علاوه‌بر اینکه قابلیت‌ Photo Mode جدیدی تحت عنوان Data Creating به بازی اضافه می‌کند، تنظیمات تازه‌ای به‌نام Premium Menu نیز برای تغییر در تجربه شخصی در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

Data Creating همان‌طور که اشاره شد یک قابلیت Photo Mode جدیدی است که به گیمر اجازه می‌دهد تصاویری از کاراکترهای مورد نظر خود را در حالت‌های متنوع و دلخواه به همراه اشیا و افکت‌های گوناگون ثبت کند. گیمر همچنین قادر خواهد بود از تصاویر گرفته شده ویدیویی (اسلایدشو) همراه با موسیقی دلخواه خود تهیه کند.

مقاله‌های مرتبط:

ویژگی بعدی که می‌تواند تجربه شخصی گیمر از بازی را دستخوش تغییرات قرار دهد Premium Menu نام دارد. این تنظیمات جدید حالت‌های متنوع و مختلفی را به گیمر پیشنهاد می‌دهد. یکی از این حالت‌ها که Fast Pass نام دارد، باعث می‌شود دشمنان درون بازی ضعیف‌تر از حالت عادی باشند. حالت دیگری که چالش‌های جالبی را برای گیمر ایجاد می‌کند، Black Code است؛ به‌عنوان مثال با فعال کردن این حالت، گیمر نمی‌تواند از آیتم‌های درون بازی استفاده کند.

احتمالا به‌زودی تیم سازنده رسما تمام این قابلیت‌های جدید را از طریق حساب توییتر Kingdom Hearts برای عموم اعلام خواهد کرد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این نسخه از بازی هستید، لطفا در مورد قابلیت‌هایی که قرار است به‌زودی شاهد آنها باشیم، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده