// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

لانچ روز عرضه بازی Phoenix Point نبرد با بیگانگان را نشان می‌دهد

استودیو اسنپ شات گیمز به‌ مناسبت انتشار نسخه پی سی بازی Phoenix Point در روزهای آتی، لانچ تریلر آن را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Snapshot Games لانچ تریلر نسخه پی سی بازی Phoenix Point را منتشر کرده است که در آن شاهد نبرد نیروهای مقاومت با موجودات بیگانه هستیم. نسخه پی‌سی بازی Phoenix Point که به‌ نوعی یک دنباله‌ی معنوی از بازی X-COM محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ سوم ماه دسامبر (۱۲ آذر ماه) منتشر شود.

در این بازی داستان کره‌ی زمین در سال ۲۰۴۷ روایت می‌شود که دنیای آن توسط یک بیماری خطرناک آلوده شده است. خطر دیگری نیز وجود دارد و آن حضور انواع مختلف موجودات بیگانه‌ای است که سراسر کره‌ی زمین را اشغال کرده‌اند و بسیار قدرتمند نیز هستند. در این بین گروهی موسوم‌ به پروژه‌ی ققنوس یا Phoenix Project وجود دارد که وظیفه‌ی بازگرداندن نظم و آرامش به کره‌ی زمین را بر عهده دارد. تریلر هنگام عرضه بازی Phoenix Point را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Phoenix Point در سبک استراتژی نوبتی و تاکتیکی ساخته شده است. ضربه زدن و خرابکاری در سایر گروه‌ها (Faction)، جمع‌آوری منابع و برنامه‌ریزی برای انجام حملات گسترده، تنها بخشی از کارهایی است که در این بازی باید انجام دهید. نسخه کامپیوتر بازی Phoenix Point در تاریخ ذکر شده ازطریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد و برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز به ترتیب در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ و در تاریخی نامعلوم در همان سال عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده