// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

تیک-تو در حال کار روی دنباله بازی‌ها و یک IP جدید است

شرکت Take-Two Interactive جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های آینده‌ی خود منتشر کرد.

شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) که شرکت مادر استودیو‌ها و ناشران بسیار موفق و مشهوری از جمله Rockstar Games ،2K و Private Division محسوب می‌شود، به‌تازگی گزارش کاملی از سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی جاری خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت غول‌پیکر با زیرمجموعه‌های متعدد خود سودآوری مناسبی در این مدت داشته است.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، به‌تازگی صحبت‌هایی در مورد برنامه‌های آینده‌ی این شرکت کرده است. او علاوه‌بر اشاره به ادامه‌ی حرکت مثبت Take-Two Interactive در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری بر موفقیت بسیاری از بازی‌های آن مانند Borderlands 3 ،Red Dead Redemption 2 و NBA 2K20 تاکید کرد و سپس در مورد برنامه‌ی این شرکت در آینده صحبت کرد. او در این رابطه گفت:

Take-Two Interactive هم‌اکنون قوی‌ترین نقشه‌ی برنامه‌ریزی را در تاریخ این شرکت برای آینده دارد که شامل ساختن نسخه‌های بعدی بزرگ‌ترین سری بازی‌های ما و یک IP هیجان انگیز جدید می‌شود.

حتی با اینکه دنباله‌های سری بازی‌های بسیار محبوب این شرکت مانند Red Dead Redemption و Borderlands طی یک سال گذشته منتشر شده‌اند، Take-Two همچنان ساخت نسخه‌های بعدی بازی‌های زیادی از جمله Grand Theft Auto ،Mafia ،XCOM و BioShock را می‌تواند در برنامه‌ی خود داشته باشد. همچنین ساخت یک IP جدید دراین‌میان نیز بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. زلنیک در مورد هدف و تمرکز برنامه‌های ذکر شده این‌طور صحبت کرد:

ما به‌طور جدی در بازارهای نوظهور، پلتفرم‌ها و مدل‌های تجاری در حال رشد سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و این موارد ذکر شده به‌شدت به ادامه‌ی روند مثبت شرکت ما و رشد و سودآوری آن در طولانی مدت کمک خواهند کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده