// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Where the Water Tastes Like Wine برای کنسول‌ها مشخص شد

بازی Where the Water Tastes Like Wine ماه آینده برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

بازی Where the Water Tastes Like Wine، ساخته‌ی استودیو Dim Bulb Games و Good Shepard Entertainment، در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی ویندوز و مک منتشر شد و نقدهای خوبی دریافت کرد اما نتوانست به خوبی تبلیغاتش عمل کند. بازی Where the Water Tastes Like Wine یک بازی ماجراجویی بسیار خاص است که پایه‌ی آن را داستان‌ها و فرهنگ عامه‌ی آمریکا تشکیل داده است. بازیکنان به قلب آمریکا در دوره‌ای سیاه می‌روند و با غریبه‌هایی ملاقات می‌کنند که هر کدام داستان‌های خاصی را برای بازگو کردن در سینه دارند. سازندگان این بازی امیدوارند با انتشار این بازی برای کنسول‌ها بتوانند فروش بازی را افزایش دهند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای نسخه‌ی کنسولی این بازی را تماشا کنید.

اگر قصد دارید بازی Where the Water Tastes Like Wine را تجربه کنید الان بهترین زمان برای اینکار است. هم‌اکنون نه‌تنها بازی روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است بلکه نسخه‌‌ای که منتشر خواهد شد نسخه‌ی definitive این بازی است و شامل تمامی آپدیت‌ها و اشکالات رفع شده خواهد بود. این نسخه شامل آپدیت Tall Tales Update می‌شود که علاوه‌بر اضافه کردن ۱۵ داستان تازه به این بازی، حالتی جدید با نام AutoWalk را به آن اضافه می‌کند.

بازی Where the Water Tastes Like Wine برای نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در تاریخ ۱۱ آذر ماه منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده