// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

۲۴ بازی در رویداد X019 قابل بازی خواهد بود

مایکروسافت در جریان نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که در جریان رویداد X019 که در لندن برگزار می‌شود، ۲۴ بازی قابل بازی حضور خواهد داشت.

۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) رویداد X019 لندن برگزار می‌شود و مایکروسافت قرار است یک کنفرانس خبری داشته باشد. مایکروسافت از چند ماه پیش برای این رویداد تدارک ویژه‌ای دیده است و انتظار می‌رود حتی اخبار بیشتری حول پروژه اسکارلت هم منتشر شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که در جریان رویداد X019 که به مدت دو روز برگزار می‌شود، ۲۴ بازی قابل بازی حضور خواهند داشت. همچنین شاهد ویدیو‌های World Premier هم از بازی‌های مختلف خواهیم بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر آغاز رویداد X019 و کنفرانس خبری مایکروسافت بمانیم و ببینیم مایکروسافت و تیم ایکس باکس چه مواردی را برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان درنظر گرفته‌اند.

مایکروسافت در گذشته و نمایشگاه E3 2019، اعلام کرده بود محتویات نمایش داده شده، تمام آن چیزی نیست که برای کاربران در نظر گرفته‌اند و در آینده محتویات بیشتری نمایش داده می‌شود. ازاین‌رو احتمال می‌رود رویداد X019 لندن که امسال جلوه مهم‌تری پیدا کرده، مکانی باشد که مایکروسافت محتویات جذابی را برای کاربران درنظر گرفته باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده