نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

حضور بن افلک در فیلم Hypnotic رابرت رودریگز تایید شد

بن افلک، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، نقش اصلی را در فیلم اکشن و هیجانی Hypnotic (هيپنوتيزم‌شده) رابرت رودریگز ایفا خواهد کرد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، بن افلک، هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه‌نویس مشهور سینمای هالیوود، نقش اصلی را در فیلم اکشن و هیجانی Hypnotic (هيپنوتيزم‌شده) رابرت رودریگز ایفا خواهد کرد. بن افلک نقش شخصیتی را ایفا خواهد کرد که یک کارآگاه است و درحالی‌که مشغول پرونده یک سرقت بسیار تمیز، دقیق و تقریباً باورنکردنی است، باید از راز مفقود شدن ناگهانی دخترش و یک برنامه امنیتی دولتی نیز پرده بردارد.

طبق این گزارش، هزینه ساخت فیلم Hypnotic نسبتاً بالا خواهد بود و بودجه‌ای ۶۰ تا ۸۰ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است که دو استودیوی Studio 8 و Solstice Studios، ‌به‌صورت مشترک این بودجه را تأمین خواهند کرد و این اولین پروژه مشترک دو استودیو پس از قراردادی همکاری امضاءشده بین آن‌ها محسوب می‌شود. مراحل تولید فیلم جدید رابرت رودریگز، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی، از ماه آوریل سال آینده میلادی (فرودین یا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. رابرت رودریگز، جف رابینوف، مدیرعامل Studio 8، گای دنلا و جان گراهام از Solstice Studios، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت؛ جف رابینوف در رابطه با حضور بن افلک در فیلم Hypnotic چنین گفت:

همکاری با بن افلک که جوایز آکادمی اسکار را برای فیلم‌های Argo (آرگو) و The Town (شهر) در کارنامه دارد و من می‌دانم تا چه اندازه منطبق‌ بودن و خلاقیتی که دارد سبب شده است که هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین، یکی از بااستعدادترین فیلمسازان باشد، برای ما مهم است. همکاری مجدد با بن افلک در این فیلم پرتعلیق و هیجانی، بسیار برای ما پرمعنی است و می‌دانم بن و رابرت، با همکاری یکدیگر فیلمی عالی خواهند ساخت.

Robert Rodriguez

پروژه دیگر رابرت رودریگز، فیلمی ابرقهرمانی با عنوان We Can Be Heroes (ما می‌توانیم قهرمانان باشیم) است که از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش خواهد شد و داستان آن در مورد تعدادی کودک ابرقهرمان است که ناگهان مسئولیتی سنگین روی دوش آنان می‌افتد و پس از اینکه متخاصمان فضایی والدین آنان را می‌ربایند، این دستهٔ ابرقهرمان باید تشکیل تیم دهند و کار گروهی و همکاری را درکنار هم یاد بگیرند و با استفاده از قدرت‌هایی که هر کدام دارند، بتوانند والدین خود و البته در کنارش و همچون همیشه، دنیا را نیز نجات دهند. پدرو پاسکال (بازیگر سریال Game of Thronesکریستین الیتر (بازیگر سریال Mr. Robot و فیلم The Wife)، یایا گاسلین (بازیگر فیلم The Purge)، آکیرا اکبر (بازیگر فیلم Captain Marvel و سریال This is Us)، بوید هالبراک (بازیگر فیلم Logan) و پریانا چاپرا جوناس (بازیگر معروف سینمای بالیوود)، بازیگران اصلی فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس به کارگردانی رابرت رودریگز خواهند بود.

بن افلک نقش شخصیتی را ایفا خواهد کرد که یک کارآگاه است و درحالی‌که مشغول پرونده یک سرقت بسیار تمیز، دقیق و تقریباً باورنکردنی است، باید از راز مفقود شدن ناگهانی دخترش و یک برنامه امنیتی دولتی نیز پرده بردارد

آخرین فیلمی که از رابرت رودریگز روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) بود که در بهمن ماه سال گذشته اکران شد و نقدهای متوسطی دریافت کرد. این فیلم موفق شد بیش از ۴۰۴.۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بااین‌حال، عملکرد این فیلم در گیشه پایین‌تر از انتظار بود و ساخت دنباله آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیلم Alita: Battle Angel، اقتباسی از یک مانگای ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو بود. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به‌طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند؛ جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در آن فیلم حضور داشت.

بن افلک نیز در فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) ریدلی اسکات، همبازی مت دیمون و جودی کامر خواهد بود؛ زمان فیلم در فرانسه قرن چهاردهم میلادی خواهد بود و داستان مردی را که به جنگ می‌رود و وقتی از جنگ بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که یکی از دوستانش، به همسرش بی‌حرمتی کرده است یا حداقل همسرش که این‌طور می‌گوید، روایت خواهد کرد. هیچ‌کس حرف همسر وی را باور نمی‌کند و این سرباز به‌ رسم آن دوران فرانسه و با اجازه‌ٔ دستگاه پادشاهی، خواستار برگزاری دوئل می‌شود تا این تصمیم سرنوشت زنده بودن یکی از دو مرد را روشن کند. به نظر این آخرین دوئل رسمی و قانونی بود که در کشور فرانسه برگزار شد.

همچنین به‌تازگی اعلام شد بن افلک برای بازی در فیلم Falling to Earth (سقوط به‌سمت زمین) قرارداد همکاری امضاء کرده است. این فیلم درام فاجعه‌ای اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر کیت ساوث‌وود است که افلک در این فیلم نیز همبازی مت دیمون خواهد شد. کتاب Falling to Earth در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که داستان طوفان و گردبادی به‌نام Tri-State Tornado را دنبال می‌کند که سه ایالت ایندیانا، ایلینویز و میزوری را در سال ۱۹۲۵ در نوردید که در این حادثه ۴۵ نفر کشته شدند و خرابی‌های بسیاری را نیز به بار آورد. فیلم The Way Back (راه بازگشت) که همکاری جدید گوین اوکانر و بن افلک محسوب می‌شود نیز در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. او همچنین قرار است فیلم Ghost Army (ارتش گوست) را کارگردانی و در آن بازی کند. افلک پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم Good Will Hunting (ویل هانتینگ خوب) و کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی در فیلم Argo، دو جایزه اسکار دریافت کرده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده