نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

حضور جوزفین لانگفورد در فیلم Moxie

جوزفین لانگفورد به لیست بازیگران فیلم Moxie (شهامت) به‌کارگردانی ایمی پولر که برای سرویس استریم نتفلیکس ساخته خواهد شد، پیوست.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، جوزفین لانگفورد، بازیگر استرالیایی که به‌صورت حرفه‌ای کار خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است، به لیست بازیگران فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان «شهامت» و به‌کارگردانی ایمی پولر، پیوست؛ وی قرار است نقش شخصیت اِما را در فیلم درام نتفلیکس بازی کند و این فیلم اولین فیلم ایمی پولر برای این سرویس استریم محبوب خواهد بود.

Moxie

در توصیف شخصیت اِما با بازی جوزفین لانگفورد چنین آمده است که وی مجری یک برنامهٔ تلویزیونی معرفی نرم‌افزار در دبیرستان است. هیدلی رابینسون و لورن تسا، بازیگران جوان و بااستعداد سینمای هالیوود، برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس انتخاب و معرفی شدند و لانگفورد نیز همبازی آنان خواهد شد. رابینسون در فیلم Little Women (زنان کوچک) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) ایفای نقش کرده است و لورن تسای، مدل و هنرمند ۲۰ ساله آمریکایی-ژاپنی در فصل سوم سریال Legion (لژیون) حضور داشت؛ او نقش شخصیت جدیدی به نام Switch (سوییچ) را در فصل سوم این سریال بازی کرد که او یک میوتنت جوان بود که نقشی بسیار مهم و کلیدی را در اجرای برنامه‌های دیوید هالر داشت.

این دومین فیلم سینمایی ایمی پولر، بازیگر، تهیه‌کننده، کمدین، صداگذار و نویسنده آمریکایی است. فیلم Moxie براساس کتابی با همین عنوان، اثر جنیفر متیو و با فیلمنامه‌ای از تامارا چستنا ساخته خواهد شد؛ مراحل فیلمبرداری این فیلم از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

داستان فیلم Moxie در مورد دختری (با نقش‌آفرینی هیدلی رابینسون) از شهری کوچک است که با الهام از مادر درگذشته خود که عضو جنبش فمینیستی معروف Riot Girl بود، انقلابی را در دبیرستان خود به‌راه می‌اندازد. ایمی پولر به‌همراه مورگان سکت و کیم لسینگ، تهیه‌کنندگان فیلم Moxie خواهند بود.

اولین فیلم سینمایی جوزفین لانگفورد، فیلم ترسناک Wish Upon (برفراز آرزو) بود که این بازیگر جوان در این فیلم با بازیگرانی چون جوئی کینگ، رایان فیلیپ، کی هونگ لی و شریلین فن همبازی بود؛ فیلمی که اصلاً به‌مذاق منتقدان و تماشاچیان خوش نیامد و با بودجهٔ ۱۲ میلیون دلاری، فروشی ۲۴ میلیون دلاری در گیشه داشت. آخرین فیلمی که لانگفورد در آن حضور داشت و در واقع دومین فیلم رسمی وی محسوب می‌شود، فیلم After (بعد از آن) به‌کارگردانی جنی گیج بود و این فیلم نیز با انتقادات شدیدی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۴ میلیون دلاری، فروشی ۷۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده