نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rocket Rooster؛ کمک به خروس‌های عاشق پرواز

بازی Rocket Rooster یک بازی بسیار جذاب و بامزه است که شما باید در آن به خروس‌هایی که عاشق پرواز کردن هستند، کمک کنید که آرزوی دیرینه‌ی خودشان را محقق کنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به‌دنبال یک بازی خنده‌دار و جذاب برای دورهمی با دوستان خود می‌گردید، این مقاله را اصلا از دست ندهید. بازی موبایل Rocket Rooster یک بازی بسیار جذاب است که حول محور یک خروس می‌چرخد. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۱۰ مگابایت دارد. بازی اندروید و آیفون Rocket Rooster توسط استودیو بازی‌سازی Redeye Studio Pte Ltd ساخته شده است که یک استودیو تازه‌کار محسوب می‌شود و به جز این بازی، پروژه دیگری در رزومه ندارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۹ سال مناسب است. حتما می‌دانید هیچ موضوعی بیشتر از اینکه چیزی بال داشته باشد اما قادر به پرواز کردن نباشد، یک خروس را عصبانی و خشمگین نمی‌کند.

بازی Rocket Rooster
بازی Rocket Rooster
بازی Rocket Rooster

بازی اندروید Rocket Rooster تقریبا با محوریت همین حقیقت ساخته شده است. خروس‌های دانشمند که بزرگ‌ترین مغزها را دارند دور هم جمع شدند تا یک نژاد جدیدی از خروس‌ها را به وجود بیاورند. آن‌ها قصد دارند که با این روش، بتوانند بر این نقص ژنتیکی غلبه کنند و به آرزوی دیرینه خود برسند. سوژه‌های آزمایشی که در این پروژه قرار دارند، ذرت‌هایی را که با موشک ترکیب شده‌اند، می‌خورند. آن‌ها با استفاده از همین موشک‌ها می‌توانند ارتفاعات جدید و بیشتری را فتح بکنند. مکانیزم این بازی بسیار ساده است و شما تنها وظیفه‌ای که در این بازی دارید، این است که باید به این خروس‌ها کمک کنید تا رکورد خود را بشکنند و به ارتفاع بالاتری برسند. این بازی قابلیت رقابت چند نفره را هم دارد. شما هم می‌توانید با دوستان خودتان رقابت کنید هم اینکه با تمام بازیکنان سرتاسر دنیا که نامشان در جدول رتبه بندی ثبت شده، به رقابت بپردازید.

علاوه‌بر موسیقی، موانعی هم که در این بازی وجود دارد، هیجان آن را چند برابر می‌کند

یکی از نکات جالبی که درباره این بازی وجود دارد، این است که شما هرچقدر که بالاتر بروید، طبیعتا امتیاز بیشتری را هم کسب می‌کنید و با استفاده از این امتیاز، می‌توانید جوایز بیشتری را به دست بیاورید. یکی از این جایزه‌ها، خروس‌های متنوع و مختلف است که شما با باز کردن قفل آن‌ها می‌توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و به بازی با آن‌ها بپردازید. شما حتی رنگ خروس خود را هم می‌توانید تغییر دهید. در پایان هر بار بازی کردن، شما توانایی این را دارید تا با دیدن یک تبلیغ، امتیاز و سکه‌هایی را که به دست آوردید، دو برابر کنید. البته توجه کنید که همه چیز به همین سادگی هم نیست. در حین بازی، شما با موانع مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید از برخورد با آن‌ها جلوگیری کنید. اما در این حین چیزهای دیگری هم مانند بلال و توت فرنگی و خوراکی‌های دیگر وجود دارند که اگر آن‌ها را بخورید، می‌توانید به توانایی‌های جذاب و جدیدی دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید ولی برای ورود به برخی بخش‌ها مانند بخش پرداخت درون برنامه‌ای یا دیدن جدول رتبه بندی، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Rocket Rooster هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Rocket Rooster در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Rocket Rooster


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده