نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

مایکروسافت: بازی‌های کالکشن Halo: the Master Chief پس از آماده شدن، برای کامپیوتر منتشر می‌شوند

مایکروسافت دوباره اعلام کرد که بازی‌های کالکشن Halo: the Master Chief پس از آماده شدن و تکمیل، در زمان مناسب خود عرضه می‌شوند.

کالکشن Halo: the Master Chief مهمان پلتفرم کامپیوتر خواهد بود، اما برخلاف عرضه آن روی ایکس باکس وان و انتشار همزمان چهار بازی در این مجموعه، تمام آن‌ها به صورت تک تک منتشر و فروخته خواهند شد. مخاطبان می‌خواهند بدانند که چه زمانی این بازی‌ها عرضه می‌شوند؛ در حالیکه مایکروسافت مجدداً تأکید کرده است که هر زمانی این بازی‌ها تکمیل شوند، به صورت رسمی عرضه خواهند شد.

بریان جرارد، مسئول کامیونیتی بازی Halo، در پاسخ به فردی در توییتر، به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت هیچگاه به زمان مشخصی برای عرضه‌ی بازی‌های این کالکشن متعهد نبوده است. او اعلام کرد:

ما تابه‌حال درباره انتشار تمام بازی‌های این کالکشن برای کامپیوتر در سال جاری، حرفی نزده‌ایم.

طبق برنامه‌های فعلی، Halo: Reach به عنوان اولین بازی این کالکشن، تا انتهای سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد؛ اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی مشخص نشده است.

جرارد در ادامه گفت:

ما دائماً می‌گوییم هر زمانی که این بازی‌ها تکمیل شوند، آماده‌ی عرضه می‌شوند. قطعاً امیدوار هستیم که بازی ریچ در انتهای سال جاری منتشر شود اما این موضوع هم بیشتر به نتایج تست بازی بستگی دارد. زمانی که بازی آماده شود، منتشر خواهد شد.

پس از انتشار بازی Halo: Reach، بازی‌های دیگر کالکشن Halo: the Master Chief به این ترتیب زمانی منتشر خواهند شد: Halo Combat Evolved Anniversary، بازی Halo 2 Anniversary، بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST و در نهایت نیز Halo 4. این موضوع قابل درک است که برخی افراد از طول کشیدن مدت زیاد عرضه‌ی بازی‌های Halo روی کامپیوتر احساس ناامیدی کنند. از سوی دیگر، مایکروسافت نیز نمی‌خواهد دوباره اشتباهات عرضه‌ی کالکشن هیلو مستر چیف روی ایکس باکس وان را تکرار کند، پس وقت گذاشتن برای عرضه‌ی بهترین نسخه از هر بازی به نظر کار درستی است.

هیلو Halo

محتویات کالکشن Halo: the Master Chief

از آنجایی که اخیراً مایکروسافت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Halo: Reach را منتشر کرده، به نظر می‌رسد این بازی به زودی عرضه خواهد شد. مایکروسافت اولین تست بتای بازی هیلو: ریچ را در اوایل امسال روی کامپیوتر انجام داده و اکنون نیز در حال انجام مرحله‌ی دیگری از آزمون‌سنجی این بازی است.

بقیه‌ی بازی‌های این مجموعه نیز قبل از انتشار رسمی، از مرحله تست‌های بتای مشابهی عبور خواهند کرد. برای اینکه فرصتی برای تجربه‌ی تست‌های بتا داشته باشید، می‌توانید در برنامه‌ی رایگان Halo Insider ثبت‌نام کنید.

بازی Halo: Reach به همراه کالکشن مستر چیف، برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد، ولی هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این بازی مشخص نشده است.

قسمت جدید سری بازی‌های هیلو، با نام Halo Infinite برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۲۰ به عنوان بازی اختصاصی زمان عرضه‌ی پروژه اسکارلت، برنامه‌ریزی شده است. مایکروسافت دوره‌های آزمایشی بتا را برای بازی Halo Infinite نیز برگزار می‌کند، گرچه هنوز جزییات مشخصی درباره این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده