نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

تایکا وایتیتی قسمت پایلوت مینی سریال Reservation Dogs را برای FX کارگردانی می‌کند

تایکا وایتیتی در همکاری جدید خود با شبکه FX وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Reservation Dogs را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX در حال همکاری با تایکا وایتیتی برای ساخت یک سریال دیگر است. طبق خبری که DiscussingFilm منتشر کرده، شبکه FX در حال توسعه و ساخت یک سریال محدود جدید با نام Reservation Dogs (سگ‌های رزرو) است و تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را بر عهده داشته باشد. او همچنین قراردادی برای حضور به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال نیز امضا کرده و قرار است به استرلین هارجو، نویسنده و تهیه کننده سریال برای ساخت سریال Reservation Dogs کمک کند.

 استرلین هارجو

سریال Reservation Dogs یک درام نوجوانان است که داستان چهار نوجوان سرخ‌پوست و بومیان آمریکایی را در اوکلاهما دنبال می‌کند که دست به انجام جرائم مختلفی می‌زنند. هارجو که خود یک سرخ‌پوست است و بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی با محوریت بومیان آمریکا شناخته شده و این سریال نیز قرار است در ایالت اوکلاهما که ایالت محل تولد و زندگی او است، تولید شود. سریال Reservation Dogs قرار است پس از سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) دومین همکاری مشترک شبکه FX با وایتیتی باشد که این سریال کمدی برای فصل دوم نیز تمدید شده استفیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) جدیدترین فیلم وایتیتی است که اکرانش از ماه گذشته آغاز شده و گفته می‌شود که این فیلم شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز نیز دارد.

در ادامه وایتیتی قرار است در دومین همکاری مشترک با فاکس سرچلایت، فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) را برای اکران در پاییز سال ۲۰۲۰ کارگردانی کند که در این فیلم قرار است شاهد حضور مایکل فاسبندر و الیزابت ماس باشیم. پس از این فیلم، وایتیتی به‌ دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت و قرار است فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) را کارگردانی کند که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین قرار است شاهد حضور و نقش آفرینی وایتیتی در فیلم Free Guy (مرد آزاد) و فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده