نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

در ویدیو فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood تام هنکس به فرد راجرز تبدیل می‌شود

ویدیوی جدیدی از فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood منتشر شده که در آن شاهد روند تغییر تام هنکس برای بازی در نقش فرد راجرز هستیم.

ماه تیر امسال بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) را منتشر کرد که تمرکز بیشتر تریلر روی شکل گیری رابطه دوستی فرد راجرز با بازی تام هنکس و تام جوناد بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی جالب از پشت صحنه ساخت این فیلم تحسین شده منتشر شده است. سونی پیکچرز اخیرا ویدیوی جدیدی از فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood را منتشر کرده که در این ویدیو چگونگی تبدیل شدن تام هنکس به فرد راجرز نشان داده می‌شود. در واقع برای این کار تیم تولید از همسر و تام جوناد کمک گرفته بودند و به آن‌ها برای گریم و حتی بازی هنکس مشاوره داده‌اند، اما طبق گفته همسر راجرز، جوناد و کارگردان فیلم، بخش زیادی از موفقیت فیلم روی دوش تام هنکس و عملکرد خیره کننده‌اش در فیلم بوده که توانسته نظر بسیار مثبت خانواده و دوستان راجرز را نیز جلب کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood براساس یک داستان واقعی از دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد است. فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامه Mister Rogers' Neighborhood (محله آقای راجرز) است و تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف بوده که این دو رابطه دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد خواسته می‌شود تا مقاله‌ای را در مورد زندگی فرد راجرز بنویسد. با اینکه او در ابتدا علاقه‌ای به این کار نداشت، اما پس از مدتی به شخصیت فرد راجرز علاقه‌مند می‌شود و در ادامه اعتراف می‌کند که شخصیت خودش نیز دستخوش تغییراتی شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده ماریل هلر، کارگردان فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)، بوده است. 

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) برنامه‌ریزی شده است. تام هنکس، متیو ریس، سوزان کلیچی واتسون، کریس کوپر، انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت، تامی بلانچارد، وندی مکه‌نا، سکینه جعفری، کارمن کوزاک، نوآ هارپستر و مدی کرنمن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده