// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از R-Type Dimensions EX تا Slaps And Beans

این هفته از بازی تیراندازی اول شخص و داستان محور Bright Memory Mobile گرفته تا دو بازی Faux Gravity و Mystic Pillars را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته دوم آبان ماه، شاهد عرضه بازی‌هایی هستیم که بیشتر برای iOS درنظر گرفته شده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی اول شخص هستید، بازی آیفون Bright Memory Mobile را از دست ندهید که جلوه‌های بصری خیره کننده‌ای هم دارد. این در حالی است که کاربران بازی‌های نقش آفرینی هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون RPG Monochrome Order را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته دوم آبان ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Block Brain

Block Brain

Block Brain یک بازی معمایی است که تیم سازنده برای توضیح و تشریح ساختار بازی از هیچ بخش آموزشی استفاده نکرده است. بازیکنان باید نحول معماها را کشف کنند و در این راه گجت‌های مختلفی هم در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

دانلود بازی Block Brain

Bright Memory Mobile

Bright Memory Mobile

علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی اول شخص با جلوه‌های بصری چشم‌نواز، می‌توانند بازی Bright Memory Mobile را تجربه کنند. Bright Memory Mobile یک بازی داستان محور است که حول یک سازمان تحقیق روی منابع طبیعی، می‌چرخد.

دانلود بازی Bright Memory Mobile

Cracked Crusaders

Cracked Crusaders

در جریان بازی Cracked Crusaders، بازیکنان هدایت دوری اردک را برعهده می‌گیرند که به‌همراه دوستان خود وارد یک ماجراجویی خطرناک می‌شود. وی باید نیروهای اهریمنی را از سرزمین خود بیرون کند.

دانلود بازی Cracked Crusaders

Faux Gravity

Faux Gravity

Faux Gravity یک بازی استراتژی همزمانی مینیمال است که تیم سازنده از المان‌های بقا هم در آن استفاده کرده است. در اینجا باید با انجام کارهای مختلف طلا کسب کنید و سیاره خود را گسترش دهید.

دانلود بازی Faux Gravity

Flipinity

Flipinity

Flipinity یک بازی پازل محور است که در آن بازیکنان پازل‌های به‌هم ریخته‌ای را مشاهده می‌کنند که باید تکه‌های پازل را درکنار یکدیگر بچینید تا شکل نهایی به‌وجود آید. با رسیدن به سطوح بالاتر، با پازل‌های پیچیده‌تری روبه‌رو می‌شوید.

دانلود بازی Flipinity

Infected: Lost In Darkness

Infected: Lost In Darkness

Infected: Lost in Darkness یک بازی ترکیبی از سبک تیراندازی اول شخص ترسناک و سبک نقش‌آفرینی است. داستان بازی روایت‌گر تحقیق و جست‌وجوی یک مأمور مخفی است که روی پرونده گم شدن اشخاص مختلف از جمله دختر خود، کار می‌کند.

دانلود بازی Infected: Lost in Darkness

Infectors

Infectors

تیم سازنده Infectors سعی دارد ازطریق این بازی شکل‌وشمایل متفاوتی از بازی‌های استراتژی آنلاین را در دسترس کاربران قرار دهد. در اینجا شاهد این هستیم که در یک جنگ بیولوژیکی، ویروس‌ها در تلاش هستند تا سلول‌های بدن را از بین ببرند.

دانلود بازی Infectors

Kase and Thyme: The Manor Rouge

Kase and Thyme: The Manor Rouge

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک هستید، بازی Kase and Thyme: The Manor Rouge می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. بازی بر پایه نوشتار طراحی شده است و ازطریق پیام دادن و ارتباط با کاراکترهای بازی، داستان را پیش می‌برید.

دانلود بازی Kase and Thyme: The Manor Rouge

Meow Meow Curling

Meow Meow Curling

Meow Meow Curling را می‌توان متفاوت‌ترین بازی‌ای دانست که در هفته دوم آبان ماه عرضه شده است. در اینجا شما در نقش گربه‌های مختلفی قرار می‌گیرید که باید آن‌ها را روی حله‌های مشخص شده بچرخانید و سرعت آن‌ها را کنترل کنید.

دانلود بازی Meow Meow Curling

Meridian 157: Chapter 1

Meridian 157: Chapter 1

بازیکنان در بازی Meridian 157: Chapter 1 هدایت یک هواشناس به نام دیوید زندر را برعهده می‌گیرند که روی علائم عجیب هوایی کار می‌کند. در این بازی اول شخص معمایی برای پیدا کردن سرنخ‌های مختلف و پیشرفت در داستان، باید معماهای درنظر گرفته شده را حل کنید.

دانلود بازی Meridian 157: Chapter 1

Mystic Pillars

Mystic Pillars

Mystic Pillars یک بازی معمایی و داستان محور است که در مرحله معمای مخصوص‌به خود را دارد. همچنین پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله و پیشرفت در بازی، ساختار معماها هم تغییر کرده و پیشرفته‌تر می‌شوند.

دانلود بازی Mystic Pillars

R-Type Dimensions EX

R-Type Dimensions EX

مجموعه R-Type را می‌توان یکی از مجموعه‌های کلاسیک صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که ازطریق R-Type Dimensions EX راهی iOS شده است. در این بازی ۱۴ مرحله برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و همچنین شاهد نبرد با باس‌های هیجان‌انگیزی هستیم.

دانلود بازی R-Type Dimensions EX

Raid Manager

Raid Manager

Raid Manager یک بازی نقش‌آفرینی تیمی است که شما در نقش یک شفا دهنده، درکنار رهبر یک تیم سه‌نفره قرار می‌گیرید. شما در این بازی وظیفه دارید تا مانع از کشته شدن اعضای تیم خود شوید و مدام نوار سلامت‌ آن‌ها را پرکنید یا میزان آسیب رسانی آن‌ها را تقویت کنید.

دانلود بازی Raid Manager

RPG Monochrome Order

RPG Monochrome Order

در جهان RPG Monochrome Order قاضی‌هایی قرار دارند که وظیفه آن‌ها استفاده از یک جادوی باستانی به نام Judgement است تا بتوانند عدالت را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند. در این بازی، بازیکن در نقش یک قاضی قرار می‌گیرد که راهی سرزمین ویران شده‌ای می‌شود.

دانلود بازی RPG Monochrome Order

Slaps And Beans

Slaps And Beans

بود اسپنسر و ترنس هیل ازطریق بازی Slaps And Beans، وارد پلتفرم موبایل شده‌اند تا تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار دهند. همچنین بازی دارای داستان جدیدی است که شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Slaps And Beans

Super Fishermind

Super Fishermind

Super Fishermind یک بازی Matching است که در جریان آن باید ماهی‌های همرنگ را پیدا کرده و آن‌ها را از بین ببرید تا هر مرحله کامل شود. در ابتدا با مراحل ساده‌ای روبه‌رو هستیم، اما رفته رفته ساختار مراحل و پیدا کردن ماهی‌ها چالش‌برانگیز می‌شود.

دانلود بازی Super Fishermind

Vertical Adventure

Vertical Adventure

تیم سازنده از ۶۰ مرحله مختلف برای سرگرم کردن مخاطب در بازی Vertical Adventure استفاده کرده است. هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد و بازیکن باید آن‌ها را پشت سر بگذارد.

دانلود بازی Vertical Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده