نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Space Unknown؛ نجات کهکشان با سبکی قدیمی

در این قسمت از مجموعه مقالات معرفی بازی موبایل به سراغ Space Unknown رفتیم که در آن سرنوشت و آینده کهکشان در دستان شما است و شما باید آن را از دست نیروهای ناشناخته نجات دهید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بازی‌ای با سبک فضایی را با چاشنی نوستالژی داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید. بازی موبایل Space Unknown از آن دسته بازی‌هایی محسوب می‌شود که نوستالژی و خاطرات قدیمی را با سبکی بسیار جذاب برایتان فراهم می‌کند. بازی اندروید و آیفون Space Unknown کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۰۰ مگابایت دارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملا مناسب محسوب می‌شود. این بازی توسط بازی‌ساز مستقل و البته تازه کاری به نام جاشوآ اوبین ساخته شده است؛ این بازی اولین پروژه این بازی‌ساز محسوب می‌شود.

بازی Space Unknown
بازی Space Unknown
بازی Space Unknown

در بازی اندروید Space Unknown جذاب و فضایی سرنوشت کهکشان در دستان شما قرار دارد. تمام حفره‌ها و دروازه‌هایی که در سرتاسر فضا وجود دارند، باز شدند و از درون آنها یک نیروی ناشناخته هم پدید آمده است. به نظر می‌رسد که این نیروی ناشناخته قصد دارد تا تمام زندگی‌هایی را که در سرتاسر کهکشان وجود دارد، از بین ببرد. حال که سرنوشت وجودی تمام موجودات ساکن در این کهکشان در معرض خطر قرار گرفته است، شما باید ماجراجویی خود را هرچه زودتر آغاز کنید. شما باید به درون تک تک این چاله‌ها بروید و با نیروهای ناشناخته‌ای که درون آنها وجود دارد، مبارزه کنید.

شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید

اگر شما این کار را انجام ندهید، حفره‌هایی که در فضا به وجود آمده ممکن است هیچوقت بهبود پیدا نکند و سرتاسر کهکشان نابود شود. شما در بازی آیفون Space Unknown باید راه خود را به شکل کلاسیک آرکیدی، از درون موج دشمنانی که لحظه به لحظه به تعداد آنها اضافه می‌شود، باز کنید و پیش بروید. شما در این بازی، هر چقدر که بهتر بازی کنید و فاکتورهای مورد نیاز را رعایت کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و در تابلو امتیازدهی، جایگاه بالاتری را به دست می‌آورید.به همین ترتیب شما می‌توانید خود و دوستانتان را به چالش بکشید تا امتیازات بالاتری را کسب کنید. شما باید تمام حواس خود را جمع کنید تا در هنگام بازی، به موقع تیراندازی کنید و به موقع هم دور خود سپری ایجاد کنید تا آسیب دیدن جلوگیری کنید. هر دشمن رفتار منحصر به فردی دارد که شما با کمی بازی کردن می‌توانید به الگوی آن پی ببرید و عملکرد بهتری داشته باشید. در این وضعیت، کهکشان تنها با کمک شما می‌تواند نجات پیدا کند.

بازی Space Unknown
بازی Space Unknown
بازی Space Unknown

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Space Unknown هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Space Unknown در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Space Unknown


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده