نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار درایور جدید AMD برای پشتیبانی از Red Dead Redemption 2 و رفع باگ مربوط‌به Twitch

کمپانی AMD جدیدترین درایور کارت‌های گرافیک خود را برای اجرای بهتر بازی Red Dead Redemption 2 و رفع مشکل اتصال به توییچ از طریق تنظیمات Radeon منتشر کرد.

روز گذشته بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر منتشر شد و اگر قصد تجربه‌ی آن را دارید، باید بدانید که درایور کارت‌های گرافیک AMD و Nvidia در دسترس قرار گرفته است. پیش‌ازاین انتشار درایور تازه‌ی کارت‌های گرافیک انویدیا موسوم به Game Ready (بسته‌ی شماره‌ی 444.12 WHQL) را به اطلاع‌تان رساندیم؛ بنابراین اجازه دهید تا در رابطه با انتشار جدیدترین نسخه‌ از درایور شرکت ای ‌ام ‌دی (بسته‌ی شماره‌ی 19.11.1) برایتان بگوییم.

پشتیبانی از بازی Red Dead Redemption 2 برجسته‌ترین موردی است که درایور تازه‌ی کارت‌های گرافیک ای‌ام‌دی به ارمغان می‌آورد. کمپانی AMD درباره‌ی عملکرد بازی پس از نصب این درایور ادعایی نکرده است، اما با‌توجه‌به ایراداتی که از نسخه کامپیوتر بازی گزارش شده است، نمی‌توان انتظار زیادی از نسخه‌ی 19.11.1 داشت.

Red Dead Redemption 2

باتوجه‌به یاداشت‌های همراه این درایور، ای‌ام‌دی پشتیبانی از تعدادی رابط Vulkan اضافی را در این نسخه اضافه کرده و برخی از باگ‌ها را مرتفع ساخته است. براساس اعلام این کمپانی، مشکل مربوط‌به ارتباط با توییچ برطرف شده است و در کنار آن شاهد رفع تعدادی از مشکلات بازی نقش‌آفرینی The Outer Worlds نیز هستیم. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به برخی از مشکلاتی که با نصب درایور تازه حل می‌شوند، بیندازید.

  • ممکن است برخی از کاربران نتوانند از طریق صفحه‌ی اتصال در تنظیمات رادئون (Radeon Settings) به اکانت توییچ خود متصل شوند و استریم کنند.
  • بیرون‌پریدن از بازی The Outer Worlds هنگام بازکردن صفحه‌ی مربوط‌به فهرست اقلام کاراکترها یا Inventory گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد.
  • گاهی اوقات بازی The Outer Worlds در صفحه‌ی Inventory مدل کاراکترها را به‌درستی نشان نمی‌دهد.
  • ممکن است نرخ فریم در برخی از بازی‌های تحت پوشش Vulkan API محدود به ۶۰ فریم بر ثانیه شود.
  • ممکن است استریم با برنامه‌ی OBS هنگام استفاده از رمزنگاری AMF باعث افت شدید فریم شود.

برخی از مشکلات شناخته‌شده‌ی دیگری نیز وجود دارد که کمپانی AMD هنوز آن‌ها را برطرف نکرده است و آن‌ها را می‌توانید از طریق منبع خبر مشاهده کنید. از سایر اخبار مربوط‌به Red Dead Redemption 2 می‌توان به انتشار نخستین مادهای نسخه کامپیوتر بازی و انتشار تریلر زمان عرضه نسخه PC آن اشاره کرد. این بازی درحال‌حاضر برای کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

دنباله‌ی بازی Red Dead Redemption به‌واسطه‌ی مواردی چون شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد که می‌توانید آن را از «اینجا» مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع PCGAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده