نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷

بازی Overwatch 2 حداقل چهار کاراکتر جدید و معرفی نشده دارد

بر اساس گزارش گیم اینفورمر، حداقل چهار کاراکتر دیگر در بازی Overwatch 2 وجود دارند که تاکنون معرفی نشده‌اند.

بلیزارد معمولاً در طول رویداد سالانه‌ی بلیزکان، یک قهرمان جدید را برای بازی Overwatch معرفی می‌کرد و مراسم امسال نیز، از این اصل مستثنی نبود. با اینکه این کمپانی از فرصت به‌دست آمده برای رونمایی از بازی Overwatch 2 استفاده کرد، توسعه‌دهندگان آن نیز، در این میان کاراکترهای جدیدی مانند Sojourn و Echo را به طرفداران معرفی کردند. اما حالا و بر اساس گزارش Game Informer، حداقل چهار کاراکتر جدید دیگر نیز در انتظار معرفی هستند.

اکثر موضوعاتی که این ماه در مطالب کاور نشریه‌ی گیم اینفورمر به آن پرداخته می‌شود، به بازی Overwatch 2 تعلق دارد و اندرو رینر، ویراستار ارشد این مجله به شرکت Blizzard رفته تا با کارگردان Overwatch یعنی جف کپلن ملاقاتی را تدارک ببیند. طی صحبت‌هایی که بین رینر و کپلن رد و بدل شده، به چهار کاراکتر ناشناخته که هنوز برای اورواچ 2 معرفی نشده‌اند، اشاره می‌شود.

اندرو رینر گزارش می‌کند که در پاورپوینتی که در محل ملاقات با جف کپلن به نمایش گذاشته شد، یکی از اسلایدها به قهرمانان جدید و ناشناخته‌ی Overwatch 2 اشار می‌کرد:

یکی از اسلایدهای این پاورپوینت، حاوی اطلاعاتی درباره‌ی هیروهای جدید بود. این تصویر، شامل یک طرح از چهار قهرمان جدید این بازی بود که در نگاه اول هیچ یک از آن‌ها در کانسپت‌های هنری، کامیک بوک‌ها یا تیزرهایی که قبلاً منتشر شده بود حضور نداشتند.

رینر در ادامه می‌گوید که:

کپلن خیلی سریع از روی این اسلاید عبور کرد تا تنها لحظه‌ای موفق به مشاهده‌ی این چهره‌ها شویم؛ اما دو مورد از این شخصیت‌ها نسبت به بقیه خاص‌تر به نظر می‌رسیدند. یکی از آن‌ها یک کاراکتر مرد بود که یک چوب دستی کج را در دست داشت (چیزی شبیه به جادوگر) و دیگری یک کاراکتر زن با موهای کوتاه بود که یک حیوان عجیب کرک دار با گوش‌ها و دم نوک تیز را در کنار خود داشت. این شخصیت، یک سلاح بزرگ و چهار طرفه را در دست داشت که شبیه به شوریکن‌هایی است که توسط Yuffie در Final Fantasy VII استفاده می‌شد.

رینر، سه مورد از کاراکترهای این تصویر را زن و یک مورد را مرد توصیف می‌کند. کپلن از ارائه‌ی هرگونه جزئیات درباره‌ی این شخصیت‌ها خودداری کرده و از چگونگی و زمان معرفی آن‌ها هیچ اطلاعاتی در دست ما نیست. برخی از کاراکترها مثل Sojourn، سال‌ها قبل از این که معرفی شوند، طراحی شده بودند؛ از این رو نمی‌توان گفت که به زودی شاهد حضور این چهار شخصیت نیز خواهیم بود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده