نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

پوستر شخصیت‌های فیلم Jumanji: The Next Level منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز پوستر شخصیت‌های اصلی قسمت سوم مجموعهٔ علمی تخیلی و ماجراجویی «جومانجی» را منتشر کرد.

شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) پوستر شخصیت‌های اصلی قسمت سوم مجموعهٔ علمی تخیلی و ماجراجویی «جومانجی» را منتشر کرد. چند روز پیش بود که سونی پیکچرز تریلر نهایی قسمت سوم مجموعهٔ «جومانجی» را منتشر کرد که مانند تریلر اول، در این تریلر شاهد حوادث پس از اتفاقات فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) هستیم که اسپنسر دوباره دستگاه بازی را تعمیر کرده و وارد بازی شده و حال سه شخصیت نوجوان دیگر با پدربزرگ و دوست پدربزرگ اسپنسر دوباره وارد بازی جومانجی شدند تا نه‌تنها به‌دنبال نجات و بازگرداندن اسپنسر به دنیای واقعی باشند، بلکه وارد سطح جدیدی از این بازی نیز شوند و در طول تریلر شاهد چالش‌ها و محیط‌های جدید بازی نیز هستیم و همچنین بتانی به شخصیت یک اسب در بازی تبدیل شده است!

حال سونی پیکچرز با توجه اکران فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: سطح بعدی) که حدوداً یک ماه دیگر خواهد بود، پوستر شخصیت‌های اصلی فیلم را منتشر کرده است که برخی از این پوسترها را در پایین مشاهده می‌کنید:

 Jumanji: The Next Level

 Jumanji: The Next Level

 Jumanji: The Next Level

 Jumanji: The Next Level

 Jumanji: The Next Level

 Jumanji: The Next Level

نسخه ابتدایی این فیلم در سال ۱۹۹۵ اکران شد و در آن زمان یکی از متفاوت‌ترین جلوه‌های تصویری را در این فیلم شاهد بودیم و بسیاری از تماشاچیان از کیفیت خوب جلوه‌های تصویری آن فیلم متعجب و هیجان‌زده شده بودند. البته آن فیلم را با وجود صحنه‌های هیجانی، نمی‌توان فیلمی اکشن خواند. کارگردانی فیلم Jumanji (جومانجی) بر عهده جو جانستون بود و در این فیلم رابین ویلیامز فقید (در نقش آلن پریش) و بازیگرانی همچون بانی هانت (در نقش سارا ویتل)، کرستن دانست (در نقش جودی شپرد) و برادلی پیرز (در نقش پیتر شپرد) به ایفای نقش پرداختند. فیلم ابتدایی با استقبال نسبی منتقدان و تماشاچیان همراه بود و توانست با بودجه ساخت ۶۵ میلیون دلاری، نزدیک ۲۶۳ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد.

شرکت سونی پیکچرز برداشتی متفاوت از رمان مصور کریس ون آلزبرگ داشت و فیلم علم تخیلی Jumanji: Welcome to the Jungle این شرکت موفق به فروش عالی ۹۶۱ میلیون دلاری در گیشه شد

شرکت سونی پیکچرز برداشتی متفاوت از رمان مصور کریس ون آلزبرگ داشت و فیلم علم تخیلی Jumanji: Welcome to the Jungle این شرکت موفق به فروش عالی ۹۶۱ میلیون دلاری در گیشه شد؛ کتاب مصور جومانجی در سال ۱۹۸۱ میلادی توسط کریس ون آلزبرگ، نویسنده و تصویرساز آمریکایی آثار کودکان، منتشر شد. انیمیشنی تلویزیونی نیز از روی کتاب کریس ون آلزبرگ ساخته شد که بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ و در ۳ فصل و ۴۰ قسمت روی آنتن رفت. همچنین در سال ۲۰۰۵، دنبالهٔ غیرمستقیم Zathura: A Space Adventure (زاتورا: یک ماجراجویی فضایی) براساس رمان «زاتورای» کریس ون آلزبرگ به‌کارگردانی جان فاورو اکران شد که البته این فیلم در گیشه اصلاً عملکرد خوبی نداشت و با بودجهٔ ۶۵ میلیون دلاری، تنها ۶۴ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ماه ۹۶) روی پرده‌ٔ سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند و به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و این در حالی بود که بودجهٔ ساخت این فیلم تنها ۹۰ میلیون دلار برآورد شد. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت سونی پیکچرز در آمریکای شمالی است، اما در بازار جهانی پس از فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، در رتبهٔ سوم پرفروش‌ترین‌های سونی پیکچرز قرار دارد. 

دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: The Next Level حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. علاوه‌بر این، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم مجموعهٔ «جومانجی» کمک کرده‌اند.

فیلم Jumanji The Next Level برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده