نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کیسی افلک و میشل موناهن در فیلم Every Breath You Take همبازی می‌شوند

کیسی افلک، میشل موناهن و سم کلفلین، به فیلم هیجانی Every Breath You Take (هر نفسی که می‌کشی) پیوستند و سه نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهند کرد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، کیسی افلک، میشل موناهن و سم کلفلین، به فیلم هیجانی Every Breath You Take (هر نفسی که می‌کشی) پیوستند و سه نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهند کرد؛ کارگردانی این فیلم را کریستین جفز بر عهده خواهد داشت که معروف‌ترین فیلم این کارگردان زن، فیلم Sunshine Cleaning (سانشاین کیلنیگ) بود که امتیازات خوبی را از منتقدان دریافت کرد و بازیگران معروفی چون امی آدامز، امیلی بلانت، آلن آرکین، کلیفتن کالینز جونیور و اریک کریستین اولسن در آن حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با بودجهٔ ۵ میلیون دلاری، فروشی ۱۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.

داستان فیلم Every Breath You Take در مورد روانپزشکی با بازی کیسی افلک است که زندگی وی بعد از دعوت برادرِ یکی از بیماران درگذشته خود به‌ خانه‌اش و آشنا کردن وی با خانواده‌اش، با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شود. سم کلفلین نقش برادرِ بیمار سابق را ایفا می‌کند و میشل موناهن نیز ایفاگر نقش همسر شخصیتی خواهد بود که افلک آن را بازی خواهد کرد.

Michelle Monaghan

ریچارد بی. لوییس، فرس و فرانک باکس، تهیه‌کنندگی فیلم Every Breath You Take را بر عهده خواهند داشت. طناز انیسی و گریگوری آر. سانچز درکنار گابریل جرو تاباک و جان لوین، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. کیسی افلک با بازی در فیلم Manchester by the Sea (منچستر کنار دریا) کنت لونرگان، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد هشتادونهمین مراسم سالیانه اسکار شد. کیسی افلک برای همین فیلم برنده جایزه گلدن گلوب بازیگر نقش اصلی مرد و جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین در سال ۲۰۰۷ برای نقش‌آفرینی فوق‌العاده خود در نقش رابرت فورد در فیلم بسیار تحسین‌برانگیز The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

میشل موناهن، بازیگر آمریکایی که اولین حضور وی در سینما مربوط‌به فیلم Perfume (رایحه) می‌شود و با نقش‌آفرینی در همان فیلم معروف شد، به‌ فهرست بازیگران بازسازی فیلم The Craft (حیله) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) و بلوم هاوس (Blumhouse) پیوست؛ این بازیگر نامزدی جایزه گلدن گلوب را نیز در کارنامه دارد. میشل موناهن از بازیگران معروف سینمای هالیوود است که از معروف‌ترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توان به فیلم Mission: Impossible III (مأموریت: غیرممکن ۳)، فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح)، فیلم Source Code (کد منبع)، فیلم Unfaithful (بی‌وفا) و فیلم Mission: Impossible – Fallout (مأموریت: غیرممکن - فال‌اوت) اشاره کرد که آخرین فیلم معروف وی روی پردهٔ سینما همین فیلم بود که در آن با بازیگرانی چون تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و الک بالدوین همبازی بود؛ فیلمی که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه شد و با بودجهٔ ۱۸۰ میلیون دلاری، فروشی ۷۹۱ میلیون دلاری در گیشه داشت. نقش‌آفرینی معروف این بازیگر مربوط‌به فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) می‌شود.

سم کلفلین نیز سابقه بازی در فیلم Adrift (شناور) و فیلم The Nightingale (بلبل) را در کارنامه کاری خود دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده