// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Lily's Garden؛ مدیریت خانه با لیلی

بازی Lily's Garden داستان زنی جوان است که می‌خواهد خانه به ارث رسیده از عمه‌اش را به شکوه سابق برساند.

بازی اندروید و آیفون Homescapes را می‌توانیم از نمونه‌های خاص بازی‌های کژوال معرفی کنیم که توانست در کوتاه مدت‌ به محبوبیت بسیاری دست پیدا کنند. Homescapes در رابطه با عمارتی قدیمی است که به‌لطف Austin، شخصیت اصلی داستان قرار است تا به شکوه گذشته بازگردد. در جریان بازی شما باید با انجام پازل‌های مختلف و البته کمی صبر، بخش‌های مختلف عمارت قدیمی را تعمیر می‌کردید. سادگی گیم‌پلی بازی و حضور انواع و اقسام اهداف که بازیکنان را ترغیب به بازگشت به بازی می‌کرد، باعث شد تا Homescapes نه‌تنها به یک بازی موفق تبدیل شود بلکه سود کلانی را نیز به‌لطف حضور خریدهای درون برنامه‌ای نصیب سازندگانش کند. دلیل از این مقدمه اما معرفی بازی Lily's Garden است که با الهام از Homescapes ساخته شده است، اما نقاط مشترک متنوعی دارد.

بازی Lily

پازل‌های بازی با الهام از بازی کندی کراش ساخته‌ شده‌اند

داستان Lily's Garden با ویدیویی از درگیری‌های روزمره لیلی، زنی جوان آغاز می‌شود؛ جایی که بدبیاری‌های او، سایه‌ی ناامیدی را بر زندگی لیلی افکنده به شکلی که لیلی را شدیدا شکننده می‌بینیم. اما اتفاقی غم‌انگیز دیگری در راه است که البته می‌تواند آینده لیلی را کاملا تغییر دهد. با رسیدن مامور پست، لیلی نامه‌ای را از وکیل عمه‌اش مری لاروزا دریافت می‌کند که خبر از فوت عمه‌ی لیلی می‌دهد. نامه‌ی وکیل البته که اخبار مهمی را نیز برای آینده لیلی به همراه دارد؛ او وارث تمام دارایی عمه‌اش با شروطی شده است. لیلی به سرعت با جمع کردن وسایل‌اش، خودرو را روشن می‌کند و به سمت عمارت قدیمی خانواده لاروزا حرکت می‌کند. اما بازی لیلیز گاردن دقیقا از همین نقطه آغاز می‌شود. با رسیدن لیلی به عمارت و دیدار با وکیل عمه‌اش متوجه می‌شود که تنها ۳۰ روز فرصت دارد تا عمارت خالی از سکنه و درهم شکسته را به شکوه گذشته بازگرداند درغیر این‌صورت از ارث محروم می‌شود. مسئله اصلی در این مسیر اما مشکل پسند بودن وکیل خانواده است؛ مشکل پسند از این نظر که به‌راحتی روی تغییری که لیلی انجام می‌دهد، ایرادی را می‌گذارد.

بازی Lily's Garden شباهت‌ زیادی به Homescapes دارد. فرضا مانند استین، لیلی نیز باید عمارت را مرحله به مرحله تعمیر کند و برای انجام این کار هم باید پازل‌ها را حل کند. بازی Lily's Garden در حقیقت از دو بخش گشت‌و‌گذار محدود در محیط عمارت و حل پازل‌هایی با رنگ‌وبوی بازی کندی کرش تشکیل شده است. در جریان بازی باید برای تعمیر هر بخش عمارت ستاره‌های طلایی را جمع‌آوری کنید. ستاره‌ها تنها بعد از حل کامل پازل‌ها به‌صورت قطره‌ چکانی ارائه می‌شوند در نتیجه اگر نتوانید با تعداد حرکات مشخص شده تعداد آیتم‌های مورد هدف را جمع‌آوری کنید، یک جان از دست خواهید داد. بازی Lily's Garden به‌ویژه در طراحی محیط جذابیت‌های مثال زدنی دارد. برای تعمیر هر بخش باتوجه‌به خواسته خود می‌توانید یکی طرح‌ها را از میان چند طراح پیشنهادی انتخاب کنید تا ظاهر نهایی عمارت باب میل‌تان شود. طراحی محیط بازی هرچند به ندرت با انیمیشن همراه است، اما همین سادگی نیز جلوه‌ی ویژه‌ای را به محیط داده است. یکی از خصوصیات بازی اما بخش داستانی آن است که به مرور با پیشرفت در بازی و تعمیر نقاط مختلف نقشه می‌توانید با آن پیش بروید با اتفاق‌های مختلفی که برای لیلی می‌افتد همراه شوید. در نظر داشته باشید که بازی شامل ۳۰ روز می‌شود و در جریان هر یک از این روزها تا فرا رسیدن زمان موعود اعلام شده توسط وکیل، باید اهداف مشخصی را به پایان برسانید.

بازی Lily

بازی Lily's Garden را می‌توانیم یکی از محصولات زیبا در سبک بازی‌ Homescapes بدانیم. بازی توانسته به‌ویژه با طراحی زیبایی که دارد در نگاه اول دلچسب به نظر برسد و در ادامه نیز با باز شدن نقاط جدید در نقشه شما را حسابی درگیر خود می‌کند. اگر به بازی‌های مدیریت علاقه داری و از قضا مدتی است که بازی Homescapes را کنار گذاشته‌اید، شاید Lily's Garden گزینه‌ی خوبی برای تجربه در اوقات فراغت باشد. بازی Lily's Garden را می‌توانید هم‌اکنون از گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Lily's Garden


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده