نویسنده: تیم کجارو
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

رستوران انداسی؛ بزرگترین رستوران زیر آب جهان در تایلند

انداسی بزرگترین رستوران زیر آب حال حاضر در دنیا است که بهترین غذاها و امکانات را به مسافران پوکت عرضه می‌کند.

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومجی بازنشر شده است.

رستوران انداسی (andasi)، بزرگ‌ترین رستوران زیرآبی جهان و بزرگ‌ترین بار زیرآبی آسیا در پوکت افتتاح شد.

این رستوران در آکواریوم پوکت قرار دارد که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و بزرگ‌ترین و جدیدترین آکواریوم تایلند به شمار می‌شود. میزهای غذا در وسط آکواریومی با حدود ۵۰ هزار نوع حیوان آبزی از بیش از ۳۰۰ گونه قرار گرفته‌اند.

پروژه‌ی رستوران انداسی و آکواریوم پوکت برعهده‌ی شرکت سنترال پاتانا بوده و این آکواریوم را با الهام از اساطیر تایلندی طراحی کرده‌اند که به هفت بخش تقسیم می‌شود، از جمله بخش‌هایی که به گونه‌های آب شیرین، پنگوئن‌ها و سمورهای دریایی اختصاص دارد. در آکواریوم پوکت همچنین اولین موزه‌ی هنری واقعیت افزوده دنیا نیز به چشم می‌خورد.

بزرگ ترین رستوران زیر آب دنیا

دکتر ناتاکی تانگپونسینتانا (Nattakit Tangpoonsinthana)، معاون اجرایی بازاریابی شرکت سنترال پاتانا، می‌گوید:

از افتتاح رسمی آکواریوم پوکت که بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا محسوب می‌شود و همین‌طور رستوران انداسی به‌عنوان بزرگ‌ترین رستوران زیرآبی دنیا و اولین‌بار زیرآبی آسیا، بسیار خرسندیم. این دو بخش مانند آخرین قطعات پازلی هستند که جاذبه‌های در سطح جهانی پوکت را تکمیل کرده‌اند و اکنون به‌طور کامل آماده‌ی استقبال از گردشگران سراسر دنیا هستند. ما اطمینان داریم که آکواریوم پوکت به‌زودی به یکی از جاذبه‌های اصلی پوکت تبدیل خواهد شد. این جاذبه‌ی مدرن، جایگاه پوکت را به یک مقصد ساحلی جهانی تبدیل می‌کند و درعینِ حال، باعث رشد اقتصادی و صنعت گردشگری پوکت و تایلند خواهد شد.

اگر شما هم مشتاق سفر به پوکت و بازدید از رستوران و آکواریوم جدید آن هستید، می‌توانید به کمک کجارو قیمت تور پوکت و تور لحظه آخری تایلند از آژانس‌های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین‌ترین قیمت بخرید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده