نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

معرفی مینگ نا ون در تریلر جدید سریال The Mandalorian

تریلر کوتاه و جدیدی از سریال The Mandalorian منتشر شده که در این تریلر شاهد تایید و معرفی مینگ-نا ون در این سریال هستیم.

هفته گذشته دومین تریلر رسمی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) منتشر شد و این تریلر با واکنش بسیار مثبت طرفداران دنیای جنگ ستارگان مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدیدی از سریال Star Wars منتشر شده که حضور یک بازیگر دیگر در این سریال خبر می‌دهد. با اینکه بیشتر تصاویر این تریلر با دو نمایش قبلی سریال مشابه است، اما در تریلر جدید سریال The Mandalorian شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم که علاوه‌بر حضور یک بیگانه فضایی که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست، در پایان تریلر شاهد معرفی شخصیتی جدیدی هستیم که مینگ-نا ون، بازیگر نقش ایجنت ملیندا می در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) و صداپیشه شخصیت مولان در انیمیشن Mulan، نقش این شخصیت را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، نیک نولتی و جولیا جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین VanityFair اطلاعاتی از این شخصیت نیز منتشر کرده که طبق آن، ون نقش یک آدمکش به‌نام فنک شاند را در سریال The Mandalorian بر عهده دارد که مسیر این شخصیت قرار است در طول سریال با ماندالوریان که یک بانتی هانتر است، برخورد کند. علاوه‌بر تصویر دیگری که از این شخصیت منتشر شده، ون توضیح داد:

این نام واقعا برای ما الهام بخش بود. ایده نام فنک مثل یک روباه به ذهنم آمد که او حیله‌گر است، اما توانایی زیادی برای زنده ماندن و مخفی شدن دارد و بنابراین او شخصیت بسیار باهوش و چابکی است. من علاقه زیادی به نام، ویژگی‌ها و ظاهر این شخصیت دارم.

سریال The Mandalorian

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده است، از این سرویس استریم آغاز خواهد شد که می‌توانید برنامه پخش آن را در اینجا مشاهده کنید. جان فاورو با سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ی ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده