نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

موفقیت فیلم متری شیش و نیم در جشنواره فیلم توکیو

سعید روستایی و نوید محمدزاده که برای نمایش متری شیش و نیم در جشنواره فیلم توکیو حضور داشتند، در این جشنواره جایزه گرفتند.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در جشنواره بین‌المللی توکیو حضور داشته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سعید روستایی و نوید محمدزاده در روز اختتامیه جشنواره جایزه برده‌اند. سعید روستایی جایزه بهترین کارگردان و نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرده‌اند. محمدزاده در «متری شیش و نیم» نقش یک قاچاقچی شیشه را ایفا کرده است. نوید محمدزاده و سعید روستایی پیش از این در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به مناسبت نمایش در جشنواره توکیو از این فیلم ایرانی سخن گفته‌اند. 

سعید روستایی نوید محمدزاده

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم ایرانی در اکران عید نوروز روی پرده رفت. «متری شیش و نیم» با استقبال مردم روبه‌رو شد و به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. علاوه‌بر نوید محمدزاده، پری‌ناز ایزدیار، پیمان معادی و فرهاد اصلانی نیز جلوی دوربین متری شیش و نیم رفته‌اند. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به‌عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد. جشن حافظ(دنیای تصویر) نیز «متری شیش و نیم» را به‌عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد. سعید روستایی، کارگردان فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» پیش از این فیلم «ابد و یک روز» را ساخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده