// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

برنامه های پلاتینیوم گیمز به مناسبت ۱۰ سالگی Bayonetta اعلام شد

استودیو پلاتینیوم گیمز به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه بایونتا یک سری برنامه‌های ویژه تدارک دیده که در ادامه می‌توانید از جزییات آن‌ها مطلع شوید. 

در سال ۲۰۰۹، استودیوی پلاتینیوم گیمز اثری به اسم Bayonetta را عرضه کرد که امروزه به نوعی امضای استودیوی پلاتینیوم گیمز شناخته می‌شود. حال که ده سال از انتشار «بایونتا 1» می‌گذرد، طرفداران این سری منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی سوم این بازی هستند و پلاتینیوم گیمز هم از این فرصت استفاده کرده تا افراد بیشتری را با این بازی آشنا کند. 

مهم‌ترین برنامه‌ی این شرکت، ارائه‌ی کالاهای جدید مرتبط با این بازی است. تعدادی از این کالاها، شامل کوله پشتی، کیف پول، ساعت، مجسمه و ماکتی از اولین سری سلاح‌های مورد استفاده‌ی بایونتا هستند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید. 

علاوه بر این، مشخص شد که شخصیت بایونتا در قالب رویدادی در یک بازی اندروید و iOS یعنی Valkyrie Anatomia - The Origin حضور پیدا خواهد کرد که البته این حضور، محدود به نسخه‌ی ژاپنی این بازی است.

در ادامه‌ی برنامه‌ها، پلاتینیوم گیمز در صفحه‌های اجتماعی خود اعلام کرد در یک رقابت برای ثبت آثار، جوایزی را به کسانی که بهترین اثر، اسکرین‌شات یا هرچیزی مرتبط با بایونتا را با هش‌تگ Bayonetta در این توییتر یا اینستاگرام ثبت کنند، اهدا خواهد کرد.

عرضه‌ی نسخه‌ی سوم بایونتا که محصولی انحصاری برای نینتندو سوییچ خواهد بود، چندی پیش به تاخیر افتاد و هم‌اکنون مشخص نیست که تاریخ دقیق عرضه‌ی آن چه زمانی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده