نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

سث مک‌ فارلن در فیلم Books of Blood با هولو همکاری می‌کند

شبکه هولو در حال ساخت یک اقتباس از رمان Books of Blood به‌تهیه کنندگی سث مک‌ فارلن است که کارگردان این فیلم نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) اقتباسی از رمان‌های آنتولوژی و ترسناک Books of Blood (کتاب‌های خون) که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است، خواهد ساخت. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، سث مک‌ فارلن و برانون براگا قرار است برای ساخت این فیلم تلویزیونی با این سرویس استریم همکاری کنند. براگا قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Books of Blood را بر عهده داشته باشد و علاوه‌بر این، او به‌همراه مک‌فارلن به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارد. براگا پیش از این به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال The Orville (اورویل) با بازی مک‌فارلن نیز حضور داشته که حق پخش فصل سوم این سریال نیز از شبکه فاکس به هولو انتقال پیدا کرده است.

برانون براگا

طبق خلاصه داستان منتشر شده، فیلم Books of Blood سه داستان ناخوشایند را دنبال خواهد کرد که به طریقی در فضا و زمان در هم تنیده شده‌اند. ایم فیلم قرار است در پاییز ۲۰۲۰ از شبکه Hulu منتشر شود. آنا فریل در نقش مری که او یک روانشناس است که متقاعد شده که می‌تواند با پسر مرده خود صحبت کند، بریت رابرتسون در نقش جنا که او دختری است که از ترس از صدا رنج می‌برد،‌ یول وازکوئز در نقش بنت که او یک آدمکش است که با یک ترس ماوراء طبیعی مواجه می‌شود و رافی گراورن در نقش سایمون که یک جوان خوش تیپ و کاریزماتیک که است مری را متقاعد می‌کند که او نجوا شبح است که می‌تواند به‌جای فرزند مرده‌اش صحبت کند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Books of Blood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رمان Books of Blood اثر کلایو بارکر در ۶ جلد نوشته شده‌اند. هر جلد این رمان دارای ۴ تا ۶ داستان بود و پیش از این شاهد اقتباس‌های سینمایی از این رمان‌ها مثل فیلم Candyman (کندی من) در سال ۱۹۹۲ که ریبوت آن نیز در دست ساخت است، فیلم Lord of Illusions در سال ۱۹۹۵ و فیلم The Midnight Meat Train با بازی بردلی کوپر در سال ۲۰۰۸ نیز بودیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده