نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

تور بعدی بازی Mario Kart Tour در فرانسه جریان دارد

ماریو و دوستانش شهر پاریس را در بازی Mario Kart Tour به عنوان مقصد بعدی خود برای رقابت انتخاب کرده‌اند. 

طبق آخرین اخبار بازی موبایل و اعلام استودیوی DeNa، رویداد محدود بعدی بازی Mario Kart Tour در شهر پاریس جریان خواهد داشت. این رویداد از تاریخ ۶ نوامبر (‌۱۵ آبان) شروع خواهد شد و برای مدت محدودی ادامه خواهد یافت. در این رویداد علاوه بر نقشه‌ی جدید، آیتم‌های قابل جمع‌آوری مختلفی وجود دارد و همچنین برای شخصیت Peach لباس‌ها و لوازم فرانسوی گوناگونی تدارک دیده شده است. 

شرکت نینتندو نیز در حساب کاربری خود در توییتر راجع به این رویداد اینچنین نوشت که: 

موتور‌های خود را روشن کنید و زمانی که تور پاریس در بازی Mario Kart Tour آغاز می‌شود، در میان شهر نور به سواری بپردازید. این تصویر می‌تواند در موزه‌ی لوور آویزان شود! 

در تور بعدی، شخصیت Peach خیلی آرام به نظر می‌رسد اما این جلوی سرعت او را نخواهد گرفت. این شاهزاده‌خانم دوست دارد حتی زمانی که در تعطیلات است زمان خود را در جاده‌‌های مسابقه بگذراند. 

همراه این توییت تصویری نیز از شخصیت Peach در این رویداد منتشر شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید. 

Mario Kart Tour

بازی ماریو کارت تور در تاریخ ۳ مهر برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد و توانست با استقبال بسیار عظیم طرفداران روبه‌رو شود؛ به طوری که در هفته‌ی نخست انتشار، این بازی توانست به رقم بسیار خوب ۹۰ میلیون بار دانلود برسد و به موفق‌ترین بازی موبایلی شرکت نینتندو از لحاظ تعداد دانلود تبدیل شود. 

طبق اخبار پیشین برای دسترسی سریع‌تر به بخش چندنفره‌ی این بازی نیاز به پرداخت ۴.۹۹ یورو وجود خواهد داشت. نینتندو بخش چندنفره‌ی آنلاین این بازی را زمانی در ماه آینده منتشر خواهد کرد اما بتای آزمایشی این بخش تنها در دسترس کسانی خواهد بود که سرویس Gold Pass بازی را خریداری کرده‌اند. 

هنوز هیچ خبری مبنی بر این‌ که بتای بخش چندنفره‌ی بازی چه مدت طول خواهد کشید یا اینکه تا چه زمان در انحصار کاربران Gold Pass خواهد بود، منتشر نشده است. 

نظر شما راجع به بازی Mario Kart Tour و رویداد جدیدی که به زودی به آن اضافه خواهد شد چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده