نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲

نینتندو بازی‌های بیشتری را از 3DS به کنسول سوییچ می‌آورد

در پی موفقیت‌های کنسول سوییچ لایت، نینتندو برنامه دارد تا بازی‌های بیشتری از مجموعه‌های متعلق به Nintendo 3DS را برای این کنسول منتشر کند.

کنسول نینتندو سوییچ لایت تاکنون عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به نمایش گذاشته است و این عامل می‌تواند نینتندو را برای انتشار بازی‌های بیشتری از مجموعه 3DS برای این دستگاه متقاعد کند.

بر اساس گزارش خبرنگار نشریه وال استریت ژورنال، شونتارو فوروکاوا، ریاست کمپانی نینتندو اعلام کرده که «این شرکت، در آینده بازی‌های بیشتری از مجموعه‌های روی کنسول 3DS را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد». تاکنون نیز خبر معرفی بازی Brain Age برای این کنسول منتشر شده است. بر اساس برنامه‌ی اعلام شده، قرار است این بازی در اوایل دی ماه در کشور ژاپن منتشر شود. هنوز خبری از انتشار این بازی برای بازار غرب منتشر نشده است.

فوروکاوا در ادامه به این نکته نیز اشاره می‌کند که این شرکت، در پی محبوبیت کنسول‌های سوییچ لایت، تصمیم گرفته تا بازی‌های بیشتری از مجموعه‌های متعلق به 3DS را برای کنسول‌های سوییچ منتشر کند. در واقع نینتندو با فراهم کردن این بازی‌ها، قصد دارد تا جذابیت سیستم‌های کوچک خود را افزایش دهد.

آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ لایت در مدت زمان کوتاهی به شدت افزایش یافته و این محصول خیلی سریع به یک موفقیت برجسته برای نینتندو تبدیل شد. این شرکت، در فاصله‌ی ۱۰ روز از زمان عرضه‌ی کنسول‌های خود، چیزی در حدود ۲ میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش رساند. حالا که کنسولی با اندازه‌ی کوچک‌تر در اختیار کاربران قرار دارد، می‌توان با انتشار بازی‌هایی که در 3DS به وفور یافت می‌شدند، محبوبیت این دستگاه را بیش از پیش افزایش داد.

اما همچنان نقاط مبهمی در صحبت‌های ریاست کمپانی نینتندو به چشم می‌خورد. منظور از آوردن مجموعه‌ بازی‌های 3DS به کنسول جدید چیست؟ البته که قرار است نسخه‌های جدید بازی‌هایی مانند Brain Age و آثار مشابه آن برای کنسول‌های مدرن نینتندو منتشر شوند اما آیا می‌توان از این صحبت‌ها، انتشار پورت بازی‌های 3DS را نیز برداشت کرد؟ می‌دانیم که کنسول‌های 3DS، بدون شک، یکی از بهترین فهرست بازی‌ها را در میان تمامی کنسول‌های نینتندو داشته‌اند. از این رو، انتشار مجدد این بازی‌ها برای کنسول‌های سوییچ، می‌تواند اتفاق خوشایندی برای طرفداران آن باشد.

نمی‌توان به سادگی از لذت تجربه‌ی مجدد بازی‌هایی مانند A Link Between Worlds ،Ocarina of Time و Majora’s Mask گذشت. لذا امید آن می‌رود که در آینده شاهد انتشار پورت بازی‌های این کنسول در نینتندو سوییچ نیز باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده