// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

حداقل سیستم مورد نیاز Halo: Reach روی کامپیوتر مشخص شد

استودیو 343 اینداستریز به‌تازگی حداقل سیستم مورد نیاز Halo: Reach را برای کاربران کامپیوتر منتشر کرده است.

ماه مارس بود که مشخص شد بازی Halo: The Master Chief Collection برای کاربران کامپیوتر (ازطریق استیم و فروشگاه ویندوز) هم در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران همچنین می‌توانند ۶ نسخه داخل این کالکشن را به‌صورت جداگانه هم خریداری کنند که Halo: Reach به عنوان اولین بازی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین با عرضه بازی روی پی سی، در دسترس کاربران مستر چیف ادیشن ایکس باکس وان هم قرار می‌گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چند ماهی از پایان بتای بخش چندنفره Halo: Reach روی پی سی می‌گذرد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده نسخه‌های فعلی هیلو، در سایت Halo Waypoint، حداقل سیستم مورد نیاز بازی را منتشر کرده است. متاسفانه تنها حداقل سیستم مورد نیاز بازی روی پی سی منتشر شده است و خبری از سیستم پیشنهادی نیست، اما تیم سازنده به‌نحوی حداقل سیستم را انتخاب کرده است که کاربران متعددی قادر به‌تجربه بازی روی رزولوشن‌های مختلف هستند.

هیلو: ریچ روی رزولوشن های 1080p یا 4K سخت‌افزار موردنیاز مختلفی نیاز دارد که در تصویر زیر می‌توانید تمامی جزئیات را به‌صورت کامل مشاهده کنید. همچنین تیم سازنده نسخه کامپیوتر در سایت هیلو ویپوینت نوشته است:

با کمک برنامه هیلو اینسایدر و بازخوردهای صورت گرفته، توانستیم بررسی کنیم که بازی چه‌گونه روی سخت‌افزارهای مختلف اجرا می‌شود و در زیر می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Halo: Reach در استیم را مشاهده کنید.

Halo: Reach

همچنین تیم سازنده در ادامه افزود:

ما در حال آزمایش و بررسی بیشتر روی کارت گرافیک‌های مجتمع هستیم و هنوز برای ارائه اطلاعات در این زمینه آماده نیستیم. همچنین سیستم مورد نیاز بازی روی فروشگاه ویندوز ۱۰ هم متفاوت خواهد بود و در زمان مناسب، اطلاعات آن را منتشر خواهیم کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده