// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Right Runner؛ به دنبال عدالت

Right Runner یک بازی اکشن با المان‌های ماجراجویی به‌حساب می‌آید که تیم سازنده برای سرگرم نشان دادن محصول خود از بازی‌های رانینگ هم الهام گرفته است.

بازی‌های سرگرم‌کننده در عین حال با ساختاری نوآورانه همیشه مورد استقبال کاربران موبایل قرار گرفته است. در جریان معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی نوآورانه و خلاق رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Right Runner، ساخته استودیو UNICEFLAC، یک بازی اکشن با المان‌های ماجراجویانه است که شما را در نقش کاراکترهای مختلفی قرار می‌دهد. به‌عبارتی داستان بازی آیفون و اندروید Right Runner روایت‌گر گروهی از اشخاصی است که باید از حق خود دفاع کنند و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. 

Right Runner

با شروع بازی موبایل Right Runner، وارد بخش تمرینی می‌شوید، جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. مکانیسم‌های گیم‌پلی در Right Runner بسیار ساده است و در اولین نگاه، مخاطب فکر می‌کند که با یک بازی رانینگ و بی‌انتها روبه‌رو است. تنها کاری که باید در بازی انجام دهید، این است که با ضربه‌زدن به سمت راست صفحه نمایش بپرید و با نگه داشتن انگشت خود در سمت چپ صفحه‌نمایش، روی زمین سُر بخورید. ترکیب این موارد، موردی است که گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد. بااین‌حال سوال اصلی این است که تیم سازنده از چه مواردی برای چالش کشیدن بازیکن و متفاوت نشان دادن بازی خود استفاده کرده است. در ابتدا گفته شد که در اولین نگاه رایت رانر یک بازی رانینگ است، اما پس از چند دقیقه، متوجه می‌شوید که Right Runner تنها از ساختار دویدن و انجام یک سری چالش این دسته از بازی‌ها الهام گرفته است. با شروع هر سطح، سه چالش یا مأموریت برای بازیکن درنظر گرفته شده است؛ باید تعدادی بلندگو جمع کنید، امتیاز خود را به سطح مشخصی برسانید و سایر کاراکترها را هم ملاقات کنید تا شما را تا انتهای بازی همراهی کنند. زمانی که هر سطح آغاز می‌شود، کاراکتر شما شروع به دویدن یا اسکیت‌ در محیط می‌شود و شما باید به‌واسطه‌ی پریدن و سُر خوردن، مانع از برخورد شخصیت بازی با موانع شوید. 

اگر می‌خواهید مراحل را به‌راحتی پشت سر بگذارید، باید حواس خود را جمع کنید

یکی از مواردی که شما را به چالش می‌کشد، نحوه‌ی قرار گیری موانع در بازی است. بعضی از موانع از قبل در محیط قرار گرفته‌اند که عبور از آن‌ها کار سختی نیست. این در حالی است که بعضی دیگر از موانع، در محیط قرار ندارند و زمانی‌که به آن‌ها نزدیک می‌شوید، سر راه شما سبز می‌شوند. همین مورد سبب شده تا بازیکن نتواند عکس العمل لازم را از خود به‌نمایش بگذارد. به‌ بیان دیگر، برای اینکه بتوانید بهترین عملکرد را در بازی اندروید و آیفون Right Runner از خود به‌نمایش بگذارید، باید حواس خود را به محیط جمع کنید و مراقب موانع باشید. همچنین پرش در محل‌های مختلف و ملاقات با کاراکترها، آن‌ هم زمانی‌که هدایت شخصیت خود را برعهده ندارید، موردی است که باعث به‌چالش کشیدن شما می‌شود. البته اگر سطح مورد نظر را بدون انجام تمامی مأموریت‌ها کامل کنید، به مرحله بعد راه پیدا خواهید کرد. انجام تمامی مأموریت‌ها باعث می‌شود تا تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنید و آمار و ارقام بهتری را از خود به‌نمایش بگذارید. نکته‌ی جالب دیگر رایت رانر، این است که پس از هر بار شکست، به اول مرحله مورد نظر بر نمی‌گردید، بلکه از کمی عقب‌تر، مجددا مرحله را ادامه خواهید داد. 

Right Runner

از نظر بصری هم تیم سازنده از طراحی‌های دستی استفاده کرده که نتیجه آن باعث شده تا Right Runner یک بازی کارتونی با حال‌وهوای کارتون‌های دهه ۹۰ میلادی باشد. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی متفاوت در میان بازی‌های موبایل هستید که بتواند برای چند ساعتل شما را سرگرم کند، بازی آیفون و اندروید Right Runner می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین می توانید این بازی را بدون اتصال به اینترنت هم تجربه کنید و فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. در زیر هم می‌توانید تریلر بازی موبایل رایت رانر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا زومجی به‌طور هفتگی و ماهانه بهترین بازی های اندروید را در مقالاتی به شما معرفی می‌کند که با خواندن آن‌ها می‌توانید در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Right Runner


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده