نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸

حضور مارول استودیو و کوین فایگی در نمایشگاه کامیک کان برزیل تایید شد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو برای صحبت در مورد پروژه‌های آینده دنیای سینمایی مارول قرار است در نمایشگاه کامیک کان برزیل حضور پیدا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی خبرهای جدید و بزرگی از دنیای سینمایی مارول منتشر شود. Omelette که در واقع خبرها و برگزاری نمایشگاه کامیک کان برزیل را که با نام CCXP شناخته می‌شود، پوشش می‌دهد، اعلام کرد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و همچنین در ادامه اشاره کرد که فایگی قرار است در مورد آینده دنیای سینمایی مارول در پنل این استودیو در CCXP صحبت کند. پنل مارول استودیو قرار است در روز شنبه، ۷ دسامبر امسال (۱۶ آذر) که هفته آینده می‌شود، در CCXP 2019 برگزار شود و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. اگرچه شاید بسیاری انتظار داشته باشند تا فایگی فیلم‌ها و سریال‌های جدید دیگری را در این پنل معرفی کند، اما مارول دارای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دیگری نیز است که بسیاری در انتظار اطلاعات جدید و کامل‌تری از آن‌ها هستند.

Black Widow

انتظار می‌رود که تمرکز مارول استودیو در نمایشگاه CCXP امسال روی آثاری چون فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم The Eternals (اترنالز) و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) باشد و حتی ممکن است شاهد به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدیدی از پروژه‌های دیگری مثل فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی)، فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر)، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) و غیره نیز باشیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که اولین تریلر فیلم Black Widow نیز قرار است پیش از نمایشگاه کامیک کان برزیل منتشر شود و اگر این موضوع درست باشد، باید در طول هفته جاری منتظر انتشار این تریلر باشیم. در هر حال، ممکن است شاهد انتشار تصاویر رسمی و جدیدی از فیلم بلک ویدو و دیگر آثار مارول در سال ۲۰۲۰ باشیم که احتمالا نمایش خصوصی خواهد بود.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و همچنین فیلم The Eternals قرار است در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده