نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷

استودیوی Bluepoint Games احتمالا روی بازسازی بازی Demon’s Souls کار می‌کند

استودیوی Bluepoint بار دیگر به انتشار توییت‌های مبهم در رابطه با پروژه‌ی احتمالی خود پرداخت که ممکن است بازی Demon’s Souls باشد.

استودیوی بلوپوینت گیمز، همزمان با یکی دیگر از روزهای تعطیل تقویم آمریکا، پیام جدیدی را در اکانت توییتر خود منتشر کرده که احتمالاً به پروژه‌ی جدید توسعه‌دهندگان آن‌ها اشاره دارد.

این توییت جدید که در روز شکرگزاری منتشر شد، در ظاهر معنا و مفهوم خاصی ندارد. اکثر جملات این پست، به شکرگزاری و اشعار مربوط به این روزِ به خصوص تعلق دارد اما در بطن این جملات، کلمات و عبارت‌های رمزی و مبهمی به کار رفته که به پروژه‌ها و مجموعه بازی‌های مشخصی اشاره دارند که مدت‌ها است توسط بسیاری از هواداران درخواست می‌شوند. برخی از برجسته‌ترین کلمات این پیغام، عبارتند: از خون، شعله‌های برافروخته، دیو و روز پیدایش.

Demons souls

بلوپوینت قبلاً هم سابقه‌ی انتشار اینگونه توییت‌ها را داشته است. آخرین بار، یک ماه قبل و همزمان با رویداد هالووین بود که به انتشار پیامی شامل کلمات Symphony ،Syphon و Solid منجر شد. بسیاری از هواداران عقیده داشتند که این عبارات به بازسازی بازی‌های Syphon Filter و Castlevania: Symphony of the Night ،Metal Gear Solid ارتباط دارد.

برخی از هواداران اعتقاد دارند که کلماتی مانند شعله و برافروخته، احتمالاً به بازی Demon’s Souls مربوط می‌شود. برخی دیگر این عبارت‌ها را به بازسازی بازی The Legend of Dragoon نسبت می‌دهند.

این که بلوپوینت با انتشار اینگونه پیام‌ها، جامعه‌ی هواداران خود را به این شکل درگیر می‌کند، اتفاق جالبی به نظر می‌رسد؛ اما واقعاً نمی‌توان درستی این ایده‌ها را به هر نحوی تأیید کرد. آیا واقعاً استودیویی مانند بلوپوینت، برای اعلام پروژه‌ی جدید خود، از این روش‌های سبک و کودکانه استفاده می‌کند؟ به شخصه عقیده داریم که برای معرفی پروژه‌های واقعی استودیویی در مقیاس بلوپوینت، نیازی به اینگونه روش‌ها و ترفندهای عجیب و غیررسمی نیست؛ اما در حال حاضر نمی‌توان درباره‌ی صحت این شایعات به طور قاطع نظر داد. از طرفی، با توجه به این که سال گذشته، سرورهای بازی Demon’s Souls برای همیشه آفلاین شدند، امیدواریم که شایعه‌ی بازسازی این بازی واقعی باشد تا باز هم راهی برای تجربه‌ی این بازی فوق العاده در پلتفرم‌های مدرن فراهم شود.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم The Game Awards، احتمالاً اخبار بیشتری در رابطه با پروژه‌ی بازسازی جدید استودیوی بلوپوینت به دست ما خواهد رسید. در غیر این صورت، باید منتظر یک توییت عجیب و غریب دیگر در تعطیلات کریسمس باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده