// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Wild Sky TD؛ شکار گابلین

Wild Sky TD یک بازی موبایل دفاع از قلعه است که در جریان آن بازیکنان باید از جزایر مختلفی در برابر حمله گابلین‌ها، محافظت کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی دفاع از قلعه با نبردهای هیجان‌انگیز رفته‌ایم که کاربران می‌توانند بدون اتصال به اینترنت، محتوای اصلی آن را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Wild Sky TD، ساخته استودیو Wild Sky Dev، یک بازی دفاع از فلعه با المان‌های استراتژی به‌حساب می‌آید که مدتی است در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Wild Sky TD آن‌چنان داستان درگیر کننده‌ای را روایت نمی‌کند. بازیکنان در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌گیرند که وظیفه دارند از جزیره‌های مختلف محافظت کنند؛ زیرا گابلین‌ها در حال حمله به این جزایر و نابودی آن‌ها هستند. داستان در این بازی به‌عنوان یک اهرم برای هل دادن مخاطب به جهان بازی و به‌نمایش گذاشتن گیم‌پلی، مورد استفاده قرار گرفته است.

Wild Sky TD

با شروع بازی موبایل Wild Sky TD وارد بخش تمرینی بازی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به‌صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود. مراحل ابتدایی یا به‌عبارتی اولین جزیره از بازی موبایل Wild Sky TD، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بازیکن می‌تواند با جهان بازی ارتباط برقرار کند. همچنین تمامی ویژگی‌های بازی و مهارت‌های قهرمان‌ها هم به شما آموزش داده می‌شود. Wild Sky TD یک بازی دفاع از قلعه است. بدین صورت که بازیکن باید جلوی موج‌های حمله‌ای دشمنان را بگیرد و آن‌ها را از بین ببرد. اگر موفق به انجام این کار نشوید، آن‌ها به پایگاه شما دسترسی پیدا می‌کنند و آن را از بین خواهند برد. موردی که جذابیت و هیجان مبارزات Wild Sky TD را افزایش داده است، سیستم چیدن ساختمان‌های تدافعی و استفاده از مهارت‌های مختلف است. در هر مرحله، بازیکنان می‌توانند از ساختمان‌‌هایی مثل برج مراقبت، سیستم الکتریسیته تسلا، بمب اندازها و سربازخانه به‌عنوان سیستم تدافعی استفاده کنند. رفته رفته و با کسب امتیاز، می‌توانید این موارد را در بخش‌های دیگری از محیط هم در دسترس قرار دهید؛ زیرا دشمنان در بعضی از مراحل، از قسمت‌های متفاوتی به شما حمله می‌کنند. ازاین‌رو اگر سیستم دفاعی درستی نچیده باشید، غافل‌گیر خواهید شد. یک بخش ارتقا هم برای ساختمان‌ها درنظر گرفته شده است که با کشتن گابلین‌ها و کسب پول داخل بازی، می‌توانید ساختمان‌ها را ارتقا دهید.

نوع چینش ساختمان‌ها و ارتقای آن‌ها، یکی از موارد مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید

اولین ارتقا قدرت تهاجمی آن ساختمان را افزایش می‌دهد. این در حالی است که با ارتقای سوم به بعد، ویژگی‌های جدیدی هم برای ساختمان‌ها درنظر گرفته می‌شود. برای مثال، سربازخانه در ارتقای سوم خود به شما پیشنهاد می‌دهد که قدرت دفاعی سربازها و ضربات آن‌ها را هم افزایش دهید. این گفته برای سایر ساختمان‌ها هم صدق می‌کند. درکنار ساختمان‌ها، Wild Sky TD دارای کاراکترهای داستانی هم هست که در قالب قهرمان‌های جهان بازی به شما معرفی می‌شوند. هر قهرمان مهارت مخصوص‌به خود را دارد و در هر مرحله، هدایت بعضی از‌ آن‌ها یا تمامی قهرمان‌ها را برعهده می‌گیرید. زمانی‌که کاراکترهای داستانی گابلین‌ها و دشمنان را از بین ببرند، نوار مهارت آن‌ها پر می‌شود. با پر شدن نوار مهارت هم می‌توانید از آن برای نابودی راحت‌تر دشمنان استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده از موارد دیگری هم برای گیم‌پلی Wild Sky TD استفاده کرده تا بازیکن بتواند از آن‌ها برای راحت‌تر شدن موج حملات در جزایر بازی استفاده کند. شاید جزیره اول و دوم، چالش زیادی نداشته باشد، اما از جزیره سوم به بعد، بازی اندروید و آیفون Wild Sky TD شما را به‌چالش می‌کشد. 

Wild Sky TD

از نظر بصری هم بازی آیفون و اندروید Wild Sky TD در جایگاه خوبی قرار دارد و هر جزیره، طراحی مخصوص‌به خود را دارد تا بازیکن احساس یکنواختی و تکراری شدن محیط‌ها را نداشته باشد. همچنین یک بخش لیدربرد هم درنظر گرفته شده است که برای استفاده از آن، باید به اینترنت متصل باشید. درکنار تمامی این موارد هم می‌توان به پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای Wild Sky TD اشاره کرد. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی داستان محور با المان‌های دفاع از قلعه هستید، Wild Sky TD می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در ادامه می‌توانید تریلری از این بازی را مشاهد کنید. ضمنا زومجی بهترین بازی های اندروید را به‌طور هفتگی و ماهانه در مقالاتی به شما معرفی می‌کند که با خواندن آن‌ها می‌توانید در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Wild Sky TD


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده