// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

نگاهی به پنج بازی برتر مجموعه Need for Speed

Need for Speed، جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که مدتی است از دوران اوج خود دور شده است و در این مطلب، نگاهی به پنج بازی برتر از سری نید فور اسپید انداخته‌ایم.

در صنعت بازی‌‌های ویدیویی، مجموعه‌‌های مختلفی قرار دارند که دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده‌اند. یکی از این دسته مجموعه‌ها، Need for Speed است که درگذشته، شاهد نسخه‌های سرگرم کننده و جذابی از این مجموعه بودیم. این در حالی است که تقریبا از یک دهه اخیر، نید فور اسپید روند نزولی را درپیش گرفته است و نسخه‌های اخیر آن، در حد و اندازه نسخه‌های نسل پنجم و ششم ظاهر نشده‌اند. 

قطعا همه هواداران دوست دارند دوباره نسخه‌ای را تجربه کنند که به اندازه Need for Speed Most Wanted محصول سال ۲۰۰۲ یا Need for Speed Hot Pursuit 2 سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد. در هفتاد و یکمین قسمت از برنامه لودینگ، به‌سراغ پنج بازی برتر مجموعه Need for Speed رفته‌ایم. نسخه‌هایی که خیلی از ما گیمرها با آن‌ها خاطرات زیادی داریم و از آن‌ها به‌عنوان بهترین بازی‌های ریسینگ عرضه شده در مدیوم، یاد می‌کنیم. 

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند ویدیو مربوط به پنج بازی برتر از مجموعه نید فور اسپید را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه شب هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده