نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

اولین تریلر انیمیشن Green Eggs and Ham منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر انیمیشن Green Eggs and Ham را که اقتباسی از کارهای دکتر سوس است، منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اولین تریلر انیمیشن Green Eggs and Ham (تخم مرغ‌های سبز و ژامبون) را منتشر کرده است. این انیمیشن سریالی اقتباسی از رمانی برای کودکان به همین نام اثر دکتر سوس است که این تریلر نیز نشان می‌دهد که اقتباس آن نیز تا حد زیادی به کارهای گرافیکی این هنرمند مشهور وفادار بوده است و در طول تریلر شاهد تصاویر جذاب و بامزه‌ای از آن هستیم. سریال Green Eggs and Ham قرار است در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۷ آبان) یعنی جمعه این هفته از شبکه Netflix منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر این سریال انیمیشنی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آدام دیواین، مایکل داگلاس، دایان کیتن، ایلانا گلیزر، ادی ایزارد، تریسی مورگان، کیگان مایکل-کی، داوید دیگز، جان تورتورو، جفری رایت و جیلیان بل، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Green Eggs and Ham حضور داشته و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده داشته‌اند. وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی نیز بر عهده جرد استرن، نویسنده فیلمنامه انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) و انیمیشن The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجا)، بوده است. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Green Eggs and Ham را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Green Eggs and Ham

انیمیشن Green Eggs and Ham داستان یک مخترع به‌نام Sam I Am با صداپیشگی آدام دیواین و دوستش Guy I Am با صداپیشگی مایکل داگلاس را دنبال می‌کند که یک سفر به سراسر کشور برای جلوگیری از انقراض نسل یک حیوان را آغاز می‌کنند که در طول این سفر دوستی‌ها مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. همانطور که آن‌ها در این ماجراجویی چیزهای جدیدی یاد خواهند گرفت، آن‌ها باید متوجه شوند که این سفر چه پیامدها و نتایجی برای آنها نیز خواهد داشت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده