// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Track Mayhem؛ رقابت با موانع

بازی Track Mayhem با الهام از آثاری همچون Wipeout سعی دارد تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در رقابت با موانع ارائه دهد.

حدود ۲۴ سال از زمان تجربه اولین بازی Wipeout می‌گذرد؛‌ محصولی ریسینگ با تصویرسازی علمی-تخیلی که به بازیکنان اجازه می‌داد تا با برداشتن سفینه‌ای برآمده از آینده وارد رقابت‌هایی نفس‌گیر در مسیرهایی پیچ در پیچ شوند. موفقیت بازی Wipeout را می‌توانیم زمینه‌ساز ظهور آثاری مشابه بدانیم که هرکدام در جایگاه خود خاص بودند. محصولاتی که فارغ از شخصی‌سازی و شلوغ‌بازی‌های این روزهای صنعت گیم سعی دارند تا تنها آدرنالین بازیکنان را افزایش دهند و کاری کنند که بازیکنان در اوقات فراغت خود ساعاتی را بدون پلک زدن سرگرم‌ شوند. بازی Track Mayhem با الهام از ظاهر کلی بازی Wipeout سعی دارد تا فارغ از رقابت‌، بازیکنان را در تجربه‌ای تک نفره وارد تجربه‌ای متفاوت و البته کوتاه کند.

در بازی اندروید و آیفون Track Mayhem که توسط استویدیو Best Free Games منتشر شده است شما تنها به یک سفینه دسترسی دارید تا در ۱۰ مرحله کاملا پیوسته سعی کنید تا با عبور از موانع رکوردهای جدید را ثبت کنید. در حقیقت Track Mayhem را می‌توانیم محصولی چندساعتی برای به چالش کشیدن سرعت واکنش خودتان معرفی کنیم که در جریان آن بازیکنان باید سعی کنند تا در هر مرحله با چالش‌های مختلفی که در ادامه اشاره‌ خواهیم کرد، روبه‌رو شوند و در عین حال به ثبت رکورد جدید فکر کنند.

بازی Track Mayhem

مراحل بازی Track Mayhem به صورت یکپارچه طراحی‌ شده است در نتیجه در جریان بازی بدون مشاهده صفحه لودینگ وارد مرحله بعد می‌شوید

کنترل Track Meyhem از چند حرکت ساده مانند پرش، چرخش به سمت راست و چپ و سپر دفاعی تشکیل شده است. در جریان بازی باید سعی کنید تا سفینه را به سرعت به سمت چپ یا راست حرکت دهید. موانع بازی در اشکال مختلف طراحی شده‌اند که در مسیر هشت ضلعی بازی در مقابل شما ظاهر می‌شوند. طراحی زیبای مسیر از خلاقیت خوب سازندگان آن خبر می‌دهد به شکلی که در زمان ورود به مرحله دو شاهد تغییر ظاهر هشت ضلعی و تغییر مسیر از یک تونل به ظاهر بی‌انتها، به یک فضای باز هستیم. این تغییر ناگهانی مسیر به خوبی توانسته هیجان مراحل بازی را دوچندان کند و البته چالش‌های جدیدتری را در مقابل بازیکنان بگذارد. درحالی‌که در ابتدای بازی تنها دو ضلع از هشت ضلع با موانع پر شده‌اند در ادامه شاهد وجود تنها یک مسیر مشخص برای نجات از برخورد با موانع بازی هستیم.

بالاتر از کنترل Track Meyhem و حضور قابلیتی برای فعال‌سازی سپر دفاعی گفتیم. در هر مرحله بازی شاهد حضور بسته‌های انرژی طلایی رنگی هستیم که با برداشتن این بسته‌ها می‌توانید سپر دفاعی سفینه را به اصطلاح شارژ کنید. باتوجه به اینکه در جریان بازی تنها چهار فرصت برای برخورد با موانع دارید، سپر دفاعی به شما کمک می‌کند تا مسافت بیشتری را از بلوک‌های رنگارنگ بازی در امان بمانید و بتوانید درنهایت مراحل بیشتری را باز کنید. بازی یک مسیر یکپارچه دارد که با عبور از فاصله‌ای خاص وارد چک‌پوینت می‌شوید. چک‌پوینت‌ها در حقیقت همان مراحل بازی هستند و در صورتی که از بازی خارج شوید می‌توانید با ورود دوباره به بازی مسیر را از چک‌پوینت یا مرحله مورد نظر خود آغاز کنید. اما بازی Track Meyhem در طراحی نیز برای یک بازی موبایل جمع‌وجور زیبا است. بازی هرچند در مقابل آثار بزرگ حرفی برای گفتن ندارد، اما در جایگاه خود می‌تواند با طراحی زیبای خود چشم شما را نوازش کند.

بازی Track Mayhem

اگر به‌دنبال یک بازی ساده می‌گردید که از قضا چالش‌برانگیز نیز باشد و بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم‌ کند، Track Meyhem اثری است که ارزش تجربه را خواهد داشت. بازی Track Meyhem متاسفانه محتوای شخصی‌سازی خاصی برای ارائه به کاربر ندارد و برخلاف بسیاری از بازی‌های مشابه اجازه تجربه آنلاین آن را با سایر بازیکنان ندارید. بااین‌حال هنوز هم باتوجه‌به حجم ۶۸ مگابایتی که دارد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تجربه در آخر هفته باشد.

دانلود بازی Track Mayhem


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده