نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

سازندگان Surgeon Simulator نسخه اولیه و رایگان سه بازی را منتشر کردند

استودیوی Bossa با انتشار نسخه‌ی اولیه‌ و رایگان سه بازی جدید، درباره‌ی شروع ساخت نسخه‌ی کامل یکی از آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

استودیوی بوسا که سابقه‌ی ساخت بازی‌های محبوب Surgeon Simulator و I Am Bread را در کارنامه دارد، نسخه‌ی اولیه یا پروتوتایپ سه بازی جدید را به صورت رایگان منتشر کرده است. قرار است بر اساس استقبال مخاطبان، یکی از این بازی‌ها برای آغاز پروسه‌ی ساخت نسخه‌ی کامل انتخاب شود.

بازی‌های Pigeon Simulator ،I Am Fish و Trash Bandits از تاریخ چهارشنبه ۸ آبان برای دانلود در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. Bossa در کنار هر سه بازی، توضیحات مختصری را درباره‌ی کلیت موضوع آن، در اختیار کاربران قرار داده است.

Pigeon Simulator یک بازی انفرادی و چند نفره‌ی محلی (لوکال کو-آپ) است که بازیکنانِ آن، کنترل یک کبوتر را در دست می‌گیرند. گیم پلی این بازی در سبک بقا (Survival) است و بازیکنان باید تا حد امکان در برابر خطرات و تهدیداتی که جانشان را به خطر می‌اندازد، مقاومت کنند.

Trash Bandits نیز یک بازی چند نفره‌ی محلی است که بازیکنان در آن کنترل چند روباه را در اختیار دارند. شما باید بین دو نقطه‌ی انباشت زباله مسابقه دهید و در این بین، بیشترین زباله‌ی ممکن را جمع‌آوری کنید.

آخرین بازی از این مجموعه نیز I Am Fish نام دارد. این بازی که به توصیف خود Bossa، «به طور مسخره‌ای دشوار و بسیار اعتیادآور» است، بازیکنان خود را با ماجراجویی‌های یک ماهی قرمز بی‌باک و نترس، در راه رسیدن به اقیانوس همراه می‌کند. خطرات، سختی‌ها و چالش‌های بسیار زیادی در این مسیر شما را تهدید می‌کنند که باید با شجاعت از میان آن‌ها عبور کنید.

ویدیوی کوتاهی که در وبسایت رسمی استودیوی Bossa منتشر شده، نگاه کوتاهی به این سه بازی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ویژگی‌ها و جزئیات گیم پلی این سه بازی، می‌توانید به صفحه توسعه‌دهندگان Bossa در سرویس استریم توییچ مراجعه کنید.

نسخه‌ی اولیه‌ی این بازی‌ها، در وبسایت Bossa Presents تا تاریخ ۷ آذر به صورت رایگان در اختیار علاقه‌‌مندان قرار دارد. بازیکنان می‌توانند با ارائه‌ی نظرات و پیشنهادهای خود، استودیوی بوسا را در انتشار نسخه‌ی کامل یکی از این بازی‌ها کمک کنند.  


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده