// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

صحبت های کارگردان Overwatch در مورد فاش شدن اطلاعات بازی‌ها

جف کپلن در طول سخنرانی خود در افتتاحیه بلیزکان 2019، در مورد عصبانیت خود و بازیسازان از اطلاعات فاش شده در مورد بازی‌ها سخن گفت.

در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019 و پس از نمایش بسته الحاقی شدولندز بازی World of Warcraft، جف کپلن، کارگردان Overwatch، روی صحنه آمد و توضیحاتی را با محوریت سخنرانی خود و واکنش تیم بلیزارد به اطلاعات فاش شده انجام داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کپلن حس‌وحال خود نسبت‌به اطلاعات فاش شده را به یکی از سکانس‌‌های تریلر معرفی شدولندز تشبیه کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

من احساس می‌‌کنم که می‌دانید که منظورم چه کسانی هستند، سال‌های زیادی است که در کنار یکدیگر هستیم. زمانی را به یاد دارید که از World of Warcraft Classic به‌عنوان World of Warcraft یاد می‌شد. می‌خواهم چیزی را بگویم که از گفتن‌ آن خجالت‌زده هستم، اما به‌خاطر رابطه دوستی نزدیکی که داریم، آن را می‌گویم. من به‌صورت کامل فراموش کرده بودم که الان در مورد چه چیزی می‌خواهم صحبت کنم. مثل این می‌ماند که هیچ سرنخی نداشتم و یه تصویر کاملا سفید روبه‌روی من قرار داشت. همه می‌دانند که من نمی‌توانم در مورد هر موضوعی بی‌ربط صحبت کنم. با خواندن چیزهای مختلف تو اینترنت از هفته گذشته، متوجه شدم که امروز قرار است در مورد چه مواردی صحبت کنم. ممنون که به من در این مورد کمک کردید. درواقع، اگر می‌خواهید بدانید که توسعه‌دهنده‌ها در مورد فاش شدن اطلاعات بازی‌های خود چه احساسی دارند، در تریلر سینمایی شدولندز، سکانسی وجود داشت که سیلواناس یک کلاهخود در دست داشت. سر من را به‌جای صورت سیلواناس و کلاهخود را تلفن همراه من فرض کنید. 

جف کپلن به‌خوبی حس‌وحال یک سازنده از فاش شدن اطلاعات یک بازی را به‌تصویر کشید، زیرا بعضی از سازنده‌ها برای نمایش بازی جدید خود تلاش بسیار زیادی می‌کنند تا کاربر هیجان‌زده شود و فاش شدن اطلاعات، تلاش آن‌‌ها را از بین می‌برد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

World of Warcraft: Shadowlands


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده