نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

آلبرت هیوز وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده گرفت

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که آلبرت هیوز قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان بازسازی فیلم The Fugitive (فراری) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری ددلاین منتشر کرده، آلبرت هیوز، کارگردان آثاری چون فیلم The Book of Eli (کتاب ایلای)، فیلم Alpha (آلفا) و فیلم From Hell (از جهنم)، پس از توافق با شرکت برادران وارنر وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم اکشن دهه ۹۰ میلادی را بر عهده گرفته است. این فیلم اکشن نیز در واقع اقتباسی از یک سریال تلویزیونی بود که در ۱۹۶۳ به روی آنتن رفته بود. برایان توکر، نویسنده فیلمنامه فیلم Broken City (شهر ویران)، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده خواهد داشت و اریک فیگ نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

آلبرت هیوز

اندرو دیویس وظیفه کارگردانی فیلم The Fugitive را بر عهده داشت که این فیلم در سال ۱۹۹۳ به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم اکشن شاهد حضور بازیگرانی چون هریسون فورد، تامی لی جونز و مارک دیمون اسپینوزا، بودیم. فیلم The Fugitive داستان همسر دکتر ریچارد کمبل را دنبال می‌کند که توسط مردی که یک دست مصنوعی داشته، به قتل می‌رسد. دکتر مورد سوظن قرار می‌گیرد و بر اساس شواهد موجود، به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم می‌شود. در زمان انتقال او با چند محکوم به یک زندان دیگر موفق به فرار می‌شود. او ظاهر خود را تغییر می‌دهد و در قسمت توانبخشی بیمارستان به مطالعه پرونده بیماران معلول می‌پردازد تا راز این قتل را فاش کند. 

همچنین فیلم The Fugitive توانست نامزد هفت جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم سال شود و در نهایت تامی لی جونز موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند. سریال The Fugitive نیز در ۴ فصل و ۱۲۰ قسمت تولید و از شبکه ABC طی سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷ منتشر شده بود. بااین حال، اطلاعات جدیدی از بازسازی فیلم The Fugitive در دسترس نیست و حضور هیچ بازیگری نیز در این پروژه اعلام نشده است و همچنین این فیلم هنوز تاریخ اکرانی نیز ندارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده